Kaksplus.fi

Kerrankin kiva kesäasu!

8. heinäkuuta 2012

Hellurei! Pidän just taukoa tenttiinluvusta, joten ajattelin tulla postailemaan mun päivän asuni. Noista kuvista tuli ihan kökköjä... Naama ei oikein toiminut tänään eikä toi valaistus suoraan sanottuna imartele mun "hyvinnukkuneita" silmiäni. Oivoi, näillä kuitenkin mennään.

Mä tein Mikkelistä muutamia alelöytöjä, joihin kuului tuo jumpsuit. Se on tosi ihana päällä kesäsäällä, koska se ei kiristä mistään, joten se ei liimaudu ikävästi ihoon. Mä esittelen ne muut alelöydöt mahdollisimman pian.




Hattu / Seppälä
Farkkuliivi / DIY
Jumpsuit / Veromoda
Kengät / Vagabond
Laukku / Marc by Marc Jacobs

Mitäs tykkäilette asusta? Onnistuinko yhdistelemään kivan asun? Itse tykkäsin ja viihdyin kuteissa erittäin hyvin.

Nyt tää tyttö rientää takaisin lukemaan. Palaillaan! 

6 kommenttia :

  1. oikein rento kesäasu!löysin itsekin kesäjumpsuitin, ne on kyllä mukavia päällä. noi kengät on huippusöpöt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän ne on! :) Mä en ite yhtään tykkää enää noista kengistä... Ne on mun ainoot ballerinat ni on "pakko" käyttää niitä.

      Poista
  2. Kiva toi jumpsuit. Koskahan sitä itelleen löytäis sopivan?!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti löydät pian! Mullakin kesti kyllä aika pitkän tovin ennen kuin löytyi sopiva. Tsemppiä jumpsuitmetsästykseen! ;)

      Poista
  3. Oi ihan ihanista ihanin kesäasu! Niin rento, mutta silti viimeistelty! KOLAHTAA!

    VastaaPoista