Kaksplus.fi

I Shopped 'til I Dropped

14. heinäkuuta 2012


Kuten oon aiemminkin kertonut, kesäpukeutuminen on mulle tosi hankalaa, koska tykkään pukeutua kerroksittain. Otinkin missiokseni etsiä itselleni kivoja kesävaatteita, joiden ympärille on helppo rakentaa kesäisiä asuja. Oon viime aikoina tehnyt tosi kivoja löytöjä, jotka helpottavat mun kesäistä 
pukeutumiskriisiä varmasti. Muutama postaus taaksepäin uhkasin esitellä nämä löytöni tarkemmin, joten tässäpä ne tulee! :)


Neule / Karjalan Apu -kirppis (4€)

Tämä neule näkyikin jo tässä postauksessa. Se nyt ei suoranaisesti ole kesävaate, mutta sopi viileähköön kesäpäivään loistavasti. Tuo on kokoa XL ja näyttää tuollaisena liian isona tosi hyvältä musta.


Toppi / Mikkelin Suurkirppis (1,50€)

Mä en  aiemmin ole lämmennyt eläinkuoseille ollenkaan. Joku tossa seeprakuvioisessa topissa kuitenkin iski kovaa! Tämäkin toppi on jo vilahtanut tässä asussa. 


Mekko / Esprit 

Hihii, mä niin tykkään tästä mekosta! Ostin sen Mikkelin Sokoksesta -30% alennuksesta. Aion ehdottomasti yhdistellä tätä mekkoa vähän "ronskimpiin" asusteisiin kontrastien luomiseksi. On toi mekko kyllä ihana tuollaisenaankin. Mekko näkyy mun päälläni muuten tässä postauksessa.


Jumpsuit / Veromoda (Mikkeli)

Mä olin ikuisuuden etsinyt mun kropalleni sopivaa jumpsuitia. Olin jo tuskastunut etsimiseen, sillä musta tuntui, ettei yksikään jumpsuit imarrellut mun kroppaani. Tämä ei kuitenkaan näyttänyt sovituskopissa yhtään niin rumalta kuin muut, joten ostin sen. Ajattelin, että jos muutan mieleni, voin käyttää tuota vaikka kotona. No, onneksi ostin, sillä mä olen käyttänyt tuota jo monesti! Se on ihana! Tämä jumpsuit vilahtaa tässä postauksessa.


Toppi / Fida (6€)

Tämä toppi on IHANA! Se näyttää tosi hyvältä mun Tiger of Swedenin farkkujen kanssa. Tulette varmasti näkemään tätä toppia vielä monessa asukuvassa. Tämän postauksen viimeisessä kuvassa se muuten vilahtaakin!


Paita / Fida (7€)


Tämäkään musta paita ei ole suoranainen kesävaate, mutta kyllä se mulla silti oli tänään päällä. ;) Seitsemän euron hinta ei ollut musta paha hinta Bandoleran paidasta, sillä paita tuntui tosi laadukkaalta. 

Mulla ei ole kovin montaa mustaa paitaa, mutta onneksi otin tuon silti sovitettavaksi. Mä veikkaan nimittäin, että tuo paita tulee pelastamaan monet mun asukriisini, sillä se näyttää yksinäänkin tosi kivalta farkkujen kanssa. Viereisessä kuvassa näkyy olkapäiden koristelu, joka on tässä paidassa se "juttu". 







Paita / Veromoda (Mikkeli)

Tämä kauluspaitakaan ei suoraan huuda kesää, mutta silti se on päässyt päälleni useamman kerran farkkushortsien kera. Tuo sydänkuviointi on musta supersuloinen. Ilahduin myös siitä, että tuossa paidassa on jo valmiiksi 3/4-hihat, sillä mä yleensä aina käännän hihat lyhyemmiksi. 




Siinäpä oli mun viimeaikaiset ostokseni. Aika paljon on tullut viime aikoina shoppailtua, mutta perustelen shoppailuani ainakin sillä, että osa näistä tuli oikeaan tarpeeseen. ;) 

4 kommenttia :

  1. Oi mitä löytöjä :-) Varsinkin tosta jumpsuitista tykkään ja tosta Fidan topista, ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Ne on molemmat tosiaan ihania kesäpukeutumiseni pelastajia.

      Poista
  2. Kivoja löytöjä, varsinkin toi eka neule! Mullakin meni tämä kesä vähän shoppailun puolelle, mutta perustelen sen itselleni sillä, että löysin kaiken vähintäänkin alesta tai sitten naurettavaan hintaan kirppikseltä. Ja tietty ne vaatteet on hyödyksi syksyllä, kun pitäisi olla töihin kelpaavia vaatteita. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä perustelu! Noista munkin löydöistäni kaikki muut paitsi kirppikseltä ostetut oli alessa. Mä en raaski melkein mitään ostaa normaalihintaisena... Eipä sitä kauheasti opiskelijabudjetilla revitellä!

      Poista