Kaksplus.fi

Ah, rakkautta!

18. heinäkuuta 2012


Ihanaa keskiviikkoa!

Mä olen tänään syönyt napa paukkuen Sampan äidin synttäreiden kunniaksi täytettyjä paprikoita, salaattia, raparperi-mansikkapiirakkaa ja korvapuusteja! Ne pelkästään ei tietenkään riittäneet... Oli pakko käydä ostamassa vielä iltapalaksi herneitä ja mansikoita. ;) Niitä nyt siis mutustelen tässä.

Mä oon asunut tän viikon farkuissa ja tuossa Fidasta ostamassani paidassa. Oon ihan rakastunut tuohon paitaan! Samin pitää ehkä vieroittaa mut siitä kohta, nimittäin mikään paita ei tunnu yhtä kivalta kuin tuo. Alkaa aina hymyilyttämään, kun vaan vilkaisenkin paitaa. Se on IHANA! Onks teillä yhtäkään sellaista vaatetta, joka saa teidät hymyilemään samalla tavalla? 


Paita / Fida lähetystori
Farkut / Tiger of Sweden
Laukku / Marc by Marc Jacobs
Kengät / Vagabond

Huomenna suunnataan höpisemään vähän talven matkakohteista. Haaveillaan nimittäin Sampan kanssa siitä, että päästäis talvella kahdeksi viikoksi johonkin lämpimään. Suuntana varmaankin on Thaimaa, sillä siellä on se eläminen niin edullista. Mä haluaisin itse mieluummin Barbadokselle, Kap Verdeen tai Mauritiukselle... mut ne on liian kalliita. Onko teillä suositella jotain kivaa matkakohdetta Thaimaasta, joka ei ois turistirysä vaan sellainen mukava lekottelu- ja löhöttelypaikka?

Nyt me hypätään autoon ja lähdetään hakemaan mun veli ja sen kaveri terminaalista. Palaillaan!

7 kommenttia :

  1. ko chang-saari on tosi kiva! ainakaan puoltoista vuotta sitten siellä ei ollu yhtään sellasta perus turistimeininkiä, vaan tosi rento ja letkee meininki, riippukeinuja ja nättejä bungaloweja :) eikä ollu kallis!

    VastaaPoista
  2. hahah googletin huvikseni nyt ton ko changin ja wikipedia ainakin antaa tosi turistisen kuvan. mut ei ehkä kannata ottaa majapaikkaa siltä suosituimmalta rannalta, vaan kattoo joku mikä on vähän syrjäsemmällä paikalla siellä saaressa :) enivei, se kuva, mikä mulle jäi oli ihana, kuuden viikon thaimaareissun paras paikka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä, Emma! Ko Chang vaikutti tosi hyvältä vaihtoehdolta!

      Poista
  3. Suosittelen Koh Taoa Etelä-Thaimaassa!

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva kesäasu :) Turhaan murehdit aina ettet osaa pukeutua kesällä. You just go girl!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! No, kylhän se pukeutuminen onnistuu, ku ei täällä niin kovin kesäiset kelit oo ollut! Mun pukeutuminen vaikeutuu heti, kun tulee helteitä.

      Poista