Kaksplus.fi

Wednesday's

6. kesäkuuta 2012


Mä tulin nopsasti postaamaan päivän asuni. Kotona tosin hengailin leggareissa ja pitkässä collegepaidassa. Näissä kuteissa kävin Sampan kanssa kiinalaisessa ravintolassa syömässä. Ei ollut kyllä kovin ihmeellistä ruokaa tuolla meidän lähikinkissä. :/

Mä olen tänään vaan laiskotellut. Tein muuten päätöksen, etten haekaan siihen sivuaineeseen, jonka koe on perjantaina. Mä en saanut aikaiseksi aloittaa ajoissa lukemista ja ennakkotyötä, joten päätin jättää asian kokonaan. Mun luonteeni ei anna periksi hutaista asioita, joten ainoa vaihtoehto oli jättää hakeminen ensi kevääseen (tai syksyyn mikäli silloin järjestetään pääsykoe).



Paita / Lindex
Farkkutakki / KappAhl
Shortsit / Asos
Laukku / Marc by Marc Jacobs
Korot / Vagabond

Asukuvista lähes kaikki olivat ylivaloittuneita (tämän postauksen kuvat ovat muokattuja). En oikein ymmärrä, että mistä se johtui. Kuvauspaikkaan ei nimittäin paistanut aurinko eikä se ollut erityisen pimeä nurkkakaan. Onko teillä idiksiä siitä, mistä ylivaloittuneisuus olisi voinut johtua? Niin, mitäs tykkäätte muuten asusta? 

Nyt mä jatkan Revenge-sarjan katsomista. Palaillaan! :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti