Kaksplus.fi

Uuuu, mä tykkäään!!!

11. kesäkuuta 2012

Hihiii! Mä tykkääääääään!!



Pituutta lähti TOSI PALJON. Mun hiukset oli aukinaisina lapaluiden alapuolelle ja nyt ne yltää vähän niskan alapuolelle. Kaikki huonot latvat saatiin pois, jes! Ja niin, inspiraationa oli tosiaankin tuo Alexa Chungin kuva tässä postauksessa. Mun täytyy kehitellä joku tapa, että saan munkin hiukset noin sotkuisen ilmavasti. Harmi, että mulla on luonnostaan niin lättätukka. :(

Paremmin tämä ihana hiusleikkaukseni näkyy sitten asukuvissa. Mutta niitä odotellessa, kertokaahan mielipiteenne! ;)

16 kommenttia :

  1. Tosi ihanat! Sopii sulle tosi hyvin!Munkin tekis mieli jo lyhentää, mut kauheel vaival ku oon kerran kasvattanut nii kai se on kestettävä viel hetki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Sulle kyllä sopii hirmu hyvin toikin pituus ja leikkaus, joka sun hiuksissa nyt on.

      Poista
  2. Jejjee Milla! Ihan sairaan upeet! Näyttää tosi paksuilta. Sopii sulle ihan super hyvin! onneks uskalsit leikata :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä oikein yllätyin siitä, miten kivat näistä tuli! Ja tosiaan paljon terveemmän ja paksumman näköisetkin!

      Poista
  3. Upea look! Sopii sinulle aivan täydellisesti! :)

    VastaaPoista
  4. Oii nythän me ollaan melkein samikset! Sulla vaan on kaks kertaa niin paksut hiukset kun mulla. :-) Viikko sitten multa lähti aika lailla tasan puolet pituudesta pois, enkä oo vielä ihan tottunu. Mut sulla näyttää tosi hyvältä! Ja onneks hiukset on uusiutuva luonnonvara...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi leikkaus varmasti hämää, sillä mulla ei oikeasti ole paksut hiukset! :D Nyt ne vaan "tuoreina" näyttää niin terveiltä ja paksuilta.

      Kyllä munkin on vaikeaa tunnistaa itseni peilistä. Nää on niin paljon lyhyemmät ku vielä eilen aamulla... Mut mä rakastan näitä jo nyt palavasti! :)

      Poista
  5. Mäkin tykkään noista hiuksista! :)

    VastaaPoista
  6. Oi mä RAKASTAN tätä sun uutta tukkaa! Erittäin Alexa Chung mutta myös erittäin sinä. :)

    VastaaPoista