Kaksplus.fi

Party Outfit

2. kesäkuuta 2012

Tänään oltiin Samin kanssa edustamassa perhettäni kummitätini tyttären ylioppilasjuhlissa. Mulla oli hirmuinen pukeutumiskriisi, sillä luulin, että mun on laitettava mun ylioppilasjuhlamekkoni, joka ei ole enää yhtään mun tyylinen. Onneksi löysin kaapistani tuon talvella ostamani pikkumustan (joka kuvissa on noussut liian ylös, kröhöm...), jonka sitten yhdistin tuohon Jackpotin pellavableiseriin. Tämä asu oli ehdottomasti enemmän minua! Jopa tuo lempparilaukkunikin sopi tuohon asuun.



Pellavableiseri / Jackpot
Mekko / Veromoda: Very
Laukku / Marc by Marc Jacobs
Kengät / Vagabond

Lily on taas tullut meille hoitoon. Tällä kertaa pikkumuru viettää meillä kokonaisen viikon. Pikkumurusta puhuen, nyt lopetan kirjoittamisen ja menen laittamaan Lilylle ruoan. Sen jälkeen lähdetään merenrantaan kävelylle. Toivotaan, että säästytään sateelta.

Palaillaan taas! :)

P.S. Onnea kaikille valmistuneille, jos teitä siellä ruudun toisella puolella on. <3

8 kommenttia :

  1. Tosi ihana juhla-asu! Tosi tyylikäs! Huulipina ehdottomasti kruunaa kokonaisuuden:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tykkäsin yllättävän paljon tästä asusta myös. :) Huulipunat rules!

      Poista
  2. Ootpas ollut kauniina! Hyvältä näyttää tuo kireä nuttura ja punatut huulet! :)

    VastaaPoista
  3. vautsi vau kuinka tyylikäs! <3

    VastaaPoista
  4. oolalaa hyvältä näyttää !! :)

    VastaaPoista