Kaksplus.fi

My Midsummer Outfit

23. kesäkuuta 2012


Eilen vietettiin kaupunkijuhannusta mun vanhempieni luona. Ilta piti sisällään maistuvaa ruokaa, raikasta juomaa ja erinomaista seuraa. Siitä saatte kuulla kuitenkin lisää vasta huomenna. Voin paljastaa, että luvassa on muun muassa aika herkullisia ruokakuvia (of course!). ;)



Neule / KappAhl
Mekko / Nümph
Kengät / Vagabond
Laukku / fab.

Mitäs piditte mun asustani? Mä tykkäsin kovasti! Toi mekko on ihan täydellinen malliltaan mun kropalleni. Oon kuitenkin sellainen vilukissa, että mun piti pitää neuletta tuossa päällä päivälläkin. Yritin muuten kieputtaa neuleen vyöllä yhtä hienosti kuin Peeta, mutta taisin epäonnistua surkeasti ainakin ulkonäön puolesta...

Nyt en jaksa enää höpötellä enempää vaan mä suuntaan pesulle ja nukkumaan. Palaillaan huomenissa!

P.S. Tätä painamalla pääset aikaisemmin tänään julkaisemaani postaukseen, joka koskee millamaisen ensimmäistä synttäriä.

12 kommenttia :

  1. Tykkääntykkään! Sun asuja on aina niin ilo katsoa, vaikka tiiänkin, että mun vartalotyypille samanlaiset asut ei sovi ollenkaan. Sulla on kivan persoonallinen tyyli pukeutua, mutta silti sellainen sopivan helposti sulatettava - jos ymmärrät mitä tarkoitan :) Ja ahh, toi hapsulaukku vei mun sydämen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ymmärrän kyllä! Paljon kiitoksia kauniista sanoistasi.

      Poista
    2. you look good !
      lovely blog !
      If u want follow me or write comment ;*

      Poista
  2. Kivalta näytät taas. Tuosta mekosta sen verran, että ootko huomannut Numphin vaatteet olisi mennyt sulla huonoksi pesussa tosi nopeasti tai muuta laadun heikentymistä? Itsellä on muutamia merkin vaatteita ollut, mutta kaikki on nyppyyntyneet/värit haalistuneet/jotain muuta ongelmaa ja harmittaa ihan hirveästi kun ko. merkin vaatteista kuitenkin tykkäisin. Mietin vaan että onko mahdollista että olen saanut kaikista vaatteista jonkun maanantaikappaleen... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on vasta mun eka Nümphin vaate. En ole pessytkään tuota mekkoa vielä, joten en osaa sanoa. Toivottavasti tuo ei mene huonoksi pesussa! Mä raportoin ekan pesukerran jälkeen. :)

      Poista
  3. Ihania kuvia Milla! <3 Toi on tosi kiva toi neule :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Mira! Niin mustakin! Se on tosi monikäyttöinen neule.

      Poista
  4. Ihana asu! Varsin toi mekko alla on kiva ja toi neule just sopii täydellisesti tuohon päälle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tykkään molemmista kovasti.

      Poista
  5. Aivan ihana asu:) oot upee ilmestys

    VastaaPoista