Kaksplus.fi

Kriisi!

15. kesäkuuta 2012


Olen täällä blogissa tuskaillut sitä, miten en osaa pukeutua kesäisin. Tänäänkin kävin kiertelemässä kauppoja uusien kesävaatteiden toivossa, mutten löytänyt yhtäkään vaatekappaletta, jonka kelpuuttaisin omaan vaatekaappiini. Mulla on inspiraatio ja ideat ihan täysin hukassa! Enkä edes oikein tiedä, että millaiset kesävaatteet mulle sopisi. En tykkää pukeutua kovin paljastavasti, joten ihan minimittaset jumpsuitit ja hameet ei kuulu mun (kesä)pukeutumiseeni. Kesäyläosia ei oikein löydy mun kaapistani eikä kyllä kaupoistakaan. Ja millaset yläosat on edes hyviä kesäks?! Ei saa olla hiostavaa matskua, eikä kaula-aukko saa olla liian "antava" ja näytän normaalipituisissa paidoissa hassulta. Yhyy, oon epätoivoinen!

Päätin koota Pinterestiin kokoamistani kivoista kesäasuista kollaasin toiveenani saada kesäpukeutumisinspiraatiota (Klikkaa tästä, jos haluat mennä Pinterest-sivulleni). No, en tiedä auttoko yhtään! Ihan yhtä "kriiseilevä" mä edelleen olen.


Auttakaa mua hei, mikä/mitkä on teidän luottokesävaate/-vaatteita? Apuvaa!

2 kommenttia :

  1. Mulla on vähän sama sikäli, että en myöskään tykkää paljastella liikaa. Varsinkin lyhyet sortsit on mulle ihan kauhistus. Siis omissa jaloissani! Mun kesän pelastaa yleensä kevyet, mutta tarpeeksi pitkälle reiteen tulevat mekot, silloin kun on oikein hellettä. Muutenhan Suomen kesässä saattaa viilettää farkuissa ja topissakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi housujuttu on ihan ku mun suusta! :D Mun täytyy käydä läpi mun mekot uusiks, josko niistä löytyis jotain kivaa päällepantavaa. :)

      Poista