Kaksplus.fi

Hair Business, yay!

10. kesäkuuta 2012

Tiedättekö muuten, miten uskomaton AARRE on löytää luottokampaaja, joka on mahtavan ammattitaitonsa lisäksi ihana ihminen?! Sellainen, joka uskaltaa ehdottaa jotakin erilaista ja jonka kanssa ajatukset osuvat yhteen niin hius- kuin muissakin asioissa. Mä olen löytänyt sellaisen.

Pari viikkoa sitten käytiin yhdessä  keskustelua Facebookin chatissa mun (vihdoin) huomenna koittavasti kampaajakäynnistäni. Ihana kampaajani uskalsi jälleen kerran ehdottaa minulle jotakin uutta, ihanan erilaista ja jotain, josta olin salaa haaveillut, mutta ajatellut sen olevan minulle sopimaton kampaus. Arvaatteko, mikä seuraavista alla olevista kuvista on ollut inspiraation lähteenä? ;) Odotan innolla arvauksianne.



Palailen huomenillalla uusien hiuksieni kera tänne blogiin. ;) Oon innoissani, JEE!

4 kommenttia :

  1. Mä veikkaisin tuota alinta kuvaa, mutta voishan se olla vaikka tuo ylärivin oikeanpuolimmainenkin..? Täytyy käydä huomenissa katsomassa mihin olet päätynyt ;)

    VastaaPoista
  2. hehee, mä taidan arvata... se on toi oikee yläkulma!

    VastaaPoista