Kaksplus.fi

Haaste: Tyttöjen juttuja!

19. kesäkuuta 2012


1. Nukutko rintaliivit ylläsi?
- En todellakaan! Otan ne yleensä pois heti kun tuun kotiin.

2. Nautitko draamasta?
- En ihmissuhteissa, mut telkkarissa kyllä. ;)

3. Oletko tyttömäinen tyttö?
- Olen, sekä luonteeltani että varmaan tyyliltänikin.

4. Kuka oli viimeisin henkilö jota halasit?
- Sami, mutta halasin äitiäni aiemmin tänään.

5. Pieni vai iso laukku?
- Iso sen puolesta, että siihen mahtuu paljon tavaraa. Pieni on taas kiva siitä, että se on yleensä kevyempi, koska tavaraa ei mahdu niin paljoa.

6. Oletko lyhyt?
- En ole. Olen pituudeltani 170cm.

7. Miehen ihannepituus?
- Mahdollisimman pitkä! Mun mussukkani on 193cm. 

8. Mitä tekisit jos joku läimäyttäisi sinua takapuolelle?
- Katsoisin varmaan kummastuneena taakseni ja kävelisin pois tilanteesta. Mä oon vähän sellanen pitkäpiuhanen, etten siinä itse tilanteessa keksis varmaan mitään sanottavaa. 

9. Onko sinulla parhaita ystäviä?
- On mulla. 

10. Pukeudutko Halloweenina?
- Ehdottomasti, jos järkätään naamiaiset!


11. Onko sinulla nivelten yliliikkumista?
- Jaa-a. Ei mulla varmaan. Saan molemmat jalat pääni taakse, mut se ei taida olla sitä...?

12. Mikä on oudoin paikka, jossa olet nukkunut?
- Varmaankin aika tylsästi auto. Olen nukkunut kahdet yöunet autossa elämäni aikana. 

13. Onko kukaan koskenut takapuoltasi viimeisen 24 tunnin aikana?
- Samppa varmaankin! 

14. Onko sinusta liikkeellä juoruja?
- Mä en ainakaan ole kuullut juoruja, jotka koskettaisi mua. 

15. Kutsutko joitakin henkilöitä heidän sukunimillään?
- En todellakaan! Musta se on jotenkin tökeröä... Tai ei ainakaan sovi mun suuhuni.

16. Kuinka moni mies lukee tämän vain koska tässä sanotaan "tyttöjen juttuja"?
- Ei voi tietää! :D Mä luulen, että aika moni mies lopettaa lukemisen ekoihin kysymyksiin, koska ne ei jaksa lukea pidemmälle. :P

17. Minkä väriset ovat tämänhetkiset rintaliivisi?
- Mä oon käyttänyt viime aikoina Wonderbran olkaimettomia ihonvärisiä tissirenkaita.

18. Pidätkö enemmän vaaleista vai tummista hiuksista miehellä?
- Tummista ehdottomasti. Johtuu varmaan siitä, kun mulla itselläni on vaaleat hiukset. Tummahiuksiset miehet tuntuu ehkä siis eksoottisilta! :D

19. Oletko tällä hetkellä turhautunut johonkin mieheen?
- En ole.

20. Välitätkö sukkiesi likaisuudesta?
- Todellakin välitän! Mussa on hygieniafriikin vikaa.



21. Onko sydämesi koskaan särkynyt?
- On, mutta silloin olin toisen sydämen särkijänä ja oma sydämeni särkyi siitä.

22. Oletko koskaan ajatellut mennä kauneusleikkaukseen?
- En tosissani. Joskus epätoivoissani oon ehkä sekunnin miettinyt rasvaimua! :D

23. Pidätkö elämästäsi?
- Joo, pidän. Mulla on kaikki asiat nyt oikein hyvin.

24. Onko kukaan ystäväsi varastanut poikaystävääsi?
- Eipä ole. Tai no, olin ala-asteella kimpassa puolisen vuotta yhden pojan kanssa, joka sitten jätti mut koska oli "rakastunut" mun silloiseen bestikseeni. :D

25. Oletko hypännyt uima-altaaseen vaatteet päällä?
- En, mutta järveen olen. Haluttiin pienempinä kokeilla uida vaatteet päällä mökillä ja äiti tietysti antoi meille siihen luvan. Ei ollut muuten kovin mukavaa... 

26. Onko sinulla enemmän tyttö- vai poikakavereita?
- Varmaan aika tasan yhtä paljon... Ehkä muutama tyttö enemmän. Mä oon aina tullut hyvin toimeen poikien kanssa. Lukiossakin mun paraskaverini oli poika.

27. Kuinka pitkään sinulla on ollut Facebook-tunnus?
- Piti käydä Facebookista tarkastamassa... Liityin helmikuussa 2008 eli nelisen vuotta.

28. Oletko koskaan lyönyt poikaa kasvoille?
- En ole.

29. Mitkä ovat suurimmat pelkosi?
- Itseni tai läheisteni sairastuminen tai kuoleminen

30. Oletko koskaan itkenyt itseäsi uneen?
- Olen varmasti! Muistaakseni viime kerrasta ei ole edes hurjan pitkää aikaa.



31. Oletko koskaan nähnyt mahdottomaksi unohtaa jonkun mielestäsi?
- Olen. Mussa oli nuorempani sellainen vika, että "rakastuin" hirveän nopeasti johonkin poikaan tai leffatähteen. Mun ensirakkauteni on muuten Indiana Jones, jota jumaloin ala-asteikäisenä.

32. Uskotko sanontaan "Kerran huijari, aina huijari"?
- Mun täytyy nyt myöntää, että uskon.

33. Milloin sinulla on ollut viimeksi erityisen hyvä olo jostain? Mistä?
- Eilen varmaankin, koska KERRANKIN sain saavutettua mun päivän tenttiinlukutavoitteeni.

34. Toivotko joskus olevasi kuuluisa?
- Mä en toivo kuuluisuutta, mutta silloin tällöin toivoisin rikkauksia.

35. Ikävöitkö tällä hetkellä jotakuta?
- Perhettäni mä ikävöin lähes joka päivä. Tänään on yksi sellaisista päivistä.

36. Kajaali vai ripsiväri?
- Mieluiten molemmat, mutta jos pitää valita niin sitten ripsari.

37. Louis Vuitton vai Dooney & Bourke?
- Ei Louis Vuitton ainakaan... Eikä toi toinenkaan oo mun tyylinen.

38. Hame vai housut?
- Riippuu päivästä!

39. Sukkahousut vai leggingssit?
- Nykyään mieluummin sukkahousut ja vain pakkotilanteessa leggarit.

40. Huppari vai takki?
- Takki mieluiten, sillä hupparit on mulle kotivaatteita.


41. Korkkarit vai tennarit?
- Riippuu päivästä, asusta ja fiiliksestä.

42. Suorat vai kiharat hiukset?
- Hmm, mä haaveilen, että mulla ois sellaset ihanat, vähän laineikkaat hiukset.

43. Renkaat vai roikkuvat korvikset?
- Valitsisin roikkuvat korvikset, koska korvarenkaat ei tällä hetkellä tunnu mun tyylisiltä.

44. Kännykkä vai iPod?
- Kännykkä, koska sillä saa soitettua, tekstattua, surffailtua netissä ja kuunneltua musiikkia.

45. Smoothie vai latte?
- Ehdottomasti smoothie! En tykkää yhtään kahvinmausta, mutta rakastan kaikkia ihania hedelmäjuomia.

46. Dieetti vai normaali limsa?
- Mä ostan nykyään aina itselleni light-limua. Mä ajattelen jotenkin, että tavallisesta limusta tulee turhaan kaloreita. :D

47. Timantteja vai helmiä?
- Mulle saa ostaa molempia. ;)

48. Mary-Kate vai Ashley Olsen?
- En erota kumpi on kumpi... Sanon siis, että molemmat!

49. Huulikiilto vai huulipuna?
- Tykkään arkena käyttää huulikiiltoja, mutta juhlaan laitan yleensä huulipunaa.

50. Perhe vai ystävät?
- Perhe. <3

51. Manikyyri vai pedikyyri?
- Molemmat kelpais tällä hetkellä, mutta mulla on niin huonot kynnet käsissä, että manikyyri tekee aina terää. 

52. Rauha vai rakkaus?
- Hmmm, aika paha! Mä sanoisin, että rakkaus, koska eikös rakkautta tarvita, jotta vois olla rauhaa? 

53. Aurinkolasit vai käsilaukku?
- Käsilaukku, koska en osais elää ilman sellaista.


Kysymyksiä miehistä:


Hauska vai vakava?
- Sellainen mies on kiva, joka osaa tarvittaessa olla sekä hauska että vakava. 

Söpö vai seksikäs?
- Söpö! 

Tummat vai vaaleat silmät?
- Riippuu siitä katseesta, jolla ne silmät katsoo.

Pitkät hiukset vai lyhyet?
- Lyhyet ehdottomasti! Harvoille miehille sopii pitkät hiukset. Mä en ainakaan tiedä yhtäkään mun mielestä hyvännäköistä KUNNOLLA pitkähiuksista miestä.

Kiharat vai suorat hiukset?
- Eipä ole väliä...

Hyvä tanssija vai hyvä laulaja?
- Ehkäpä se, että mies osaa tanssia on mulle tärkeämpää.

Tupakoitsija vai ei?
- Hyi, tupakkaa... Ehdottomasti siis ei-tupakoitsija. En voi sietää tupakan hajua. Mausta en voi sanoa, koska en oo ikinä maistanut tupakkaa enkä pussannut tupakkaa polttanutta miestä.

Kiltti vai paha poika?
- Kiltti. :)

Parta tai viikset vai ajeltu?
- Riippuu ihan miehen kasvoista! Mutta, jos joudun pussailemaan miestä, niin silloin ajeltu. En tykkää siitä pistelystä...

Nuorempi vai vanhempi?
- Kypsä nuorempi tai nuorekas vanhempi. Mieluiten kuitenkin aika samaa ikäluokkaa.



P.S. Kiitos, Sita! :) Tää oli hauska haaste! Halukkaat, tehkää tää! Linkatkaa mulle vastauksenne. Odotan innolla!

3 kommenttia :

  1. Moikka:)! Näytti kiinnostavalta haasteelta, ni tein ton. Tässä linkki mun vastauksiin:
    http://cherryleecouture.blogspot.fi/2012/06/haaste-tyttojen-juttuja.html

    Kivoja vastauksia :)! Toi sun Indiana Jones-ihastus oli kyllä aika hauska. Mulla oli puolestaan Portugalin jalkapallomaajoukkueen maalivahti Vitor Baia. Eikä mitään hajua miksi :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Mä meen heti lukemaan ne! :)

      Haha, joo! Ei voi tietää, että mikä noissa lapsuudenihastuksissa vetos sillon aikoinaan! :D

      Poista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista