Kaksplus.fi

Basics à la Milla

20. kesäkuuta 2012

Tänään mulla on ollut rento päivä. Aamupäivän datailin ja kokosin millamaisen Facebook-sivuja lähestyvien 1-vuotissynttäreiden kunniaksi. Katso tästä päivän aikaisempi postaus, josta löytyy enemmän infoa. (Facebook-sivulleni pääset muuten myös blogin oikeanreunan Facebook-pallukasta.)

Iltapäivällä vähän siivoilin ja jatkoin rentoa hengailua. Äidin, isin ja Samin kotiuduttua töistä lähdettiin porukalla syömään. Tällä kertaa testattiin Sevilla-ravintolaa, joka oli positiivinen yllätys! Kaikki nauttivat kovasti ruoka-annoksistaan, jotka olivat hinta-laatu–suhteeltaan erinomaiset. Mä veikkaan, että tullaan vielä useasti käymään kyseisessä ravintolassa.


Neule / KappAhl
Farkkushortsit / Cheap Monday
Laukku / FAB
Kengät / Vagabond


Päivän hengailin kotivaatteissa, mutta ravintolaan oli tietysti puettava jotain ihan muuta. Päätin pukea aika perusasun päälle, joka siis koostui rennosta neuleesta, farkkushortseista ja sukkiksista. Muistin myös tuon ihanan mokkaisen hapsulaukkuni olemassaolon, joten pakkohan sekin oli heti ottaa taas käyttöön.

Jaloissani olevat kiilakorot ovat muuten uudet! Tilasin ne Brandosin alesta. Niillä on ihan hirmuhyvä kävellä! Yleensä mun täytyy korkokengillä kävellessä skarpata, mutta noilla kun kävelee ni tuntuu, että pumpulin päällä kulkis eikä ollenkaan tarvitse miettiä kävelyä. Edellisellä käyttökerralla ne tosin hankasivat mun varpaani useasta kohtaa rikki, mutta nyt sukkapöksyjen kanssa ei hankausta tapahtunut ollenkaan. Mä tykkään noista hirmuisesti. <3 Vielä, jos kekkaisin jonkun keinon, ettei ne hiertäis paljaita varpaita...

Nyt mä lopettelen datailun tältä päivältä ja hyökkään ton ihanan miehen kainaloon. <3 Palaillaan!

P.S. Alla olevasta kuvasta löytyy varmaankin syy siihen, miks mä en ois hyvä kovis. Toi on nimittäin mun kovisilme. Ehkä tästä syystä Sami ei osaa mua ottaa vakavasti ku mä oon kiukkunen. Ehkä mä näytän sillon tolta. ;)




Ei kommentteja :

Lähetä kommentti