Kaksplus.fi

All That Glitter!

18. kesäkuuta 2012


Hyvää huomenta!

Normaalisti en olisi todellakaan tähän aikaan täysissä pukeissa meikit naamallani, mutta tänään olin heti kahdeksan jälkeen Vilan ennakkoalea kiertämässä. Alevalikoima oli tosi surkea! Tuntui, että vain muutama eri vaate oli alennuksessa. Mikään niistä ei ollut yhtään minun näköiseni, joten lähdin tyhjin käsin liikkeestä alle kymmenen minuutin kiertelyn jälkeen.

Kotiin tultuani otin asukuvat itsekseni. On se vaan niin helppo, kun yleensä on Sami kuvaamassa. Nyt oli kamera taas sellaisten viritelmien päällä ruokapöydällä että oksat pois! Toisaalta, asujen yksin kuvaaminen helpottuisi  huomattavasti, jos sijoittaisin jalustaan ja kaukolaukaisimeen. ;)



Jakku / Lindex (uusi aleostos!)
Paita / GinaTricot
Farkut / Tiger of Sweden

Mitäs muuten tykkäätte tuosta Lindexin jakusta? Olen jo jonkin aikaa etsinyt "tätimäistä" jakkua ja olin onnessani, kun löysin tämän -70%-hintalapulla varustettuna. Tänään yhdistin jakun tuohon tiikeripaitaan, koska ne yhdistämällä sain kivaa kontrastia asuun. 

Kohta puolin syön välipalaa (mulla on aamuisin koko ajan nälkä vaikka syön aamupalan). Katson juuri Viasatilta alkanutta The Tourist -elokuvaa. Muistaakseni tämä oli ihan kelpo leffa. Kunhan jaksan tai (viimeistään elokuvan loputtua) jatkan lukemista huomisen tenttiin. Illalla suuntaan luennolle.

Palaillaan! 

4 kommenttia :