Kaksplus.fi

Summery Layers

29. toukokuuta 2012

Kuten eilen uhosin, kävin tänään ruotsintunnin jälkeen Kaivarin Kanuunassa. En löytänyt yhtäkään ostettavan arvoista vaatetta vaikka kiersin myös H&M:n, Gina Tricot:n, ynnä muita vaateliikkeitä. Kesäpukeutumisvarastoni ammottaa siis edelleen tyhjyyttä...

Kauppoja kiertäessäni en oikein edes keksinyt miten haluaisin kesällä pukeutua. Veikkaan, että voisi auttaa, jos tekisin jonkinlaisen kollaasin itseäni miellyttävistä kesävaatteista (niitä ei muuten ole montaa...) ja -tyyleistä.


Jakku / 2nd Hand
Neule / KappAhl
Farkut / Tiger of Sweden
Maiharit / Ellos
Laukku / Marc by Marc Jacobs

Tänään oli kiva, että oli taas viileämpi päivä. Sain pukea päälleni kerroksia, joita niin kovasti rakastan ja suosin pukeutumisessani, jee! Itse tykkäsin asusta. Maiharit ja musta nahkalaukku toivat hauskaa kotrastia hempeään kukkajakkuun.

Palaillaan!

P.S. Mulla on ollut tänään ja eilen reilu kuusi tuntia ruotsia. Voitte varmaan uskoa, että mun päässäni pyörii nyt pelkästään ruotsinkielisiä lausahduksia. Huoh, ikäviä korvamatoja! Miten ne saa pois päästä? :/

12 kommenttia :

  1. Thats amazing outfit. Love your blog too.

    Would you like to follow each other on GCF and bloglovin?
    Let me know about!

    Lots of love ♥

    www.nicoleta.me

    VastaaPoista
  2. En tykkää myöskään kesäpukeutumisesta. Miten pukeudutaan superilmastoidulle toimistolle kun ulkona on yli 25 lämmintä? Kun pitäisi vielä näyttää ihan siistiltäkin. Kaikessa on ulkona kuuma ja sisällä kylmä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Siinäpä vasta kysymys... :/

      Poista
  3. Sulonen jakku (: Ja sinä taas niin kauniina.

    VastaaPoista
  4. ootko kenties epävarma vartalostasi, kun et tykkäät pukeutua kuin ainoastaan peittävästi ja kerroksiin? ei sun ainakaan tarvitsisi olla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä veikkaan, että jokaisella naisella on joskus "komplekseja" omasta kropastaan. Mä kuitenkin uskon, että mun kerrospukeutumiseni syy on yksinkertaisesti vaan se, että mua miellyttää asut, joissa on kerroksia. :)

      Poista
    2. Se on kyllä ihan totta! sulla on kuitenkin kiva tyyli ja yhdistelet vaatteita oikein kivasti! :)

      Poista
  5. Ihana asu! Jakkua ja laukkua jumaloin erityisesti! :)

    Mun puolestani saisi tulla lämmin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä veikkaan, että suurin osa suomalaisista on samaa mieltä sun kanssas. :) Siis siitä, että sais tulla lämmin! :D

      Poista