Kaksplus.fi

Onze.

26. toukokuuta 2012

Ihanainen Polaliina haastoi minut vastaamaan 11 hänen itse keksimäänsä kysymykseen. Postauksen lopussa on minun keksimäni 11 kysymystä ja 11 haastamaani bloggaajaa, joiden tehtävänä on siis keksiä omat 11 kysymystä ja haastaa 11 bloggaajaa vastaamaan niihin. 


1. Mikä on mielestäsi parasta kesässä?
Värit! 

2. Jos saisit olla päivän ajan joku muu, kuka olisit ja miksi?
En oikeasti tiedä yhtään! 



3. Mikä on lempi tv-sarjasi?
Hmm... Mä seuraan tosi montaa TV-sarjaa ja siksi onkin mahdotonta sanoa vaan yksi lemppari. Telkkarista tulevista mun lemppareita on tällä hetkellä Emmerdale ja Bones. Sarjoista, joita katson jenkkien kanssa samaan tahtiin, mun suosikkejani ovat ehkäpä Hart of Dixie ja Criminal Minds.

4. Uskotko Jumalaan?
En. Mä kuulun kyllä kirkkoon, koska haluan mennä kirkossa naimisiin. Mut mä en silti koe uskovani Jumalaan. Mä ehkä uskon jossain määrin johonkin korkeampaan, joka tuo toivoa epätoivon hetkellä, mut joka ei kuitenkaan välttämättä ole Jumala. Vaikea selittää tällaista asiaa... 

5. Mikä on bravuuriruokasi keittiössä?
Ehdottomasti se pekonipastakastike, jonka reseptin kirjoitin teille muutama postaus takaperin.



6. Oletko mustasukkainen?
Hmm... Ehkä välillä ihan tyhmistä jutuista, koska Sami ei anna oikeesti mitään syytä olla mustasukkainen.

7. Mitkä ovat viisi tämän hetken lempiblogiasi?

8. Mikä bloggaamisessa viehättää sinua eniten?
Jaa-a... Yks itseäni viehättävä asia on vuorovaikutus lukijoideni kanssa. Tykkään myös postausten kirjoittamisesta ja kuvien muokkaamisesta. :P



9. Jos voittaisit miljoonan lotossa, mitä tekisit voittorahoilla?
Mä maksaisin asuntolainan pois ja antaisin äidille ja isille sekä mun sisaruksilleni rahaa. Loput laittaisin ehkä säästöön.

10. Mikä saa sinut hymyilemään?
Monet asiat, joista esimerkkeinä vaikkapa Lily, Sami, oma hölmöys ja blondius, aurinko ja kukkiva luonto (Joo, mä olen just sellainen joka pysähtyy haistelemaan kukkia!).

11. Oletko siivoushullu vai sottapytty?
No, en ainakaan siivoushullu eli sit varmaan sottapytty. :P



Mä haastan....

...vastaamaan seuraaviin kysymyksiin:

1. Keräätkö muumimukeja?
2. Mikä on luottokosmetiikkatuotteesi ja miksi?
3. Mikä on lempipuuhasi kesällä ja miksi?
4. Paljasta vähintään yksi paheesi.
5. Mistä haaveilet tällä hetkellä?
6. Mistä iloitset tällä hetkellä?
7. Mansikat, herneet vai jäätelö?
8. Listaa kolme suosikkiblogiasi.
9. Oletko viherpeukalo? Saatko viherkasvit/kukat pysymään hengissä?
10. Mikä on lempikesävaatteesi?
11. Kerro mottosi/elämänohjeesi.



2 kommenttia :