Kaksplus.fi

New in Cosmetics!

8. toukokuuta 2012

Mä oon viime aikoina löytänyt monta mulle uutta kosmetiikkatuotetta, joista kaikista oon tykännyt ja joista jokainen on päätynyt mun meikkaus- tai hiustenhoitorutiineihini. Halusin esitellä teillekin nämä mun hyväksi toteamani tuotteet.

Photobucket

Maybellinen geelieyeliner on mun tän hetkinen suosikki silmienrajaustuote, koska se pysyy hyvin iholla ja sillä saa helposti tehtyä eri paksuisia rajausviivoja. Tuotteen hinta on muistaakseni noin 15 euroa. Samassa paketissa tulee muuten tuo sivellinkin. Täytyy muuten myös mainita, että tuo on tosi riittoisa tuote!

Photobucket

Mä ostin muutama viikko sitten testiin tuon Garnierin Miracle Skin Perfector -voiteen lähinnä siksi, että sitä oli niin monessa blogissa kehuttu. Sillä saa kauniin hehkun kasvoihin ja mielestäni se myös kosteuttaa ihan hyvin. Plussaa ehdottomasti on ehdottomasti myös se, miten nopeasti saa meikkipohjan aamuisin tehtyä!  Ainoa miinus on se, että tuo vaaleinkin väri on mulle hiukan liian tumma. Mun täytyy tosi tarkkaan katsoa, etten levitä liian paksua kerrosta mun kasvoilleni. Toisen kerroksen voidetta lisään ainoastaan niille kohdille, joissa kasvojeni punoitus ei peity tarpeeksi.

Photobucket

Aloitettuani Garnierin BB-voiteen käytön, koin ettei jauhemainen poskipuna enää toiminut kovin hyvin kasvoillani. Siksipä ostin tuon Maybellinen Dream Touch -voideposkipunan. Se toimii tosi hyvin tuon BB-voiteen päällä! Poskipunassa on itsessään hieman "hohtoa", joten sillä saa kauniin hehkun poskille. Laitan sitä poskilleni niin, että piirrän "poskipunaviivat" oikeaan kohtaan, joita häivytän sitten sivuja kohti. Toistan äskeisen niin monta kertaa, kunnes väriä näyttää olevan poskilla tarpeeksi.

Photobucket

Bonacuren Repair Rescue Sealed Ends -latvasuoja on superhyvä! Mulla meni latvojen blondauksen jälkeen aika huonoon kuntoon hiuslatvat; ne katkeilee ja kaksihaaraisia löytyy tosi paljon. Tällä tuotteella saa hapsuisista latvoista kiiltävät ja hyväkuntoisen näköiset. Mä itse käytän tätä nykyään niin, että laitan märkiin latvoihin hiustenpesun jälkeen ja sitten kampaan hiukset. Hiuspesuväli mulla on noin neljä päivää, joten jos joskus tuntuu, että tän tuotteen teho hiipuu, lisään sitä kuiviin hiuslatvoihin pikkusen. SUOSITTELEN!

Photobucket

Tämän muun muassa pörröisyyttä vähentävän ja kiiltoa lisäävän tuotteen ostin ihan ex tempore, kun kyllästyin siihen, miten huonokuntoiset ja pörröiset mun latvat on. Oman kokemukseni mukaan, tämä hiuksiin jätettävä hoitoaine silottaa hiusten pintaa ja auttaa selvittämään takkuja – ihan toimiva tuote siis! Miinusta tulee ihan jäätävän voimakkaasta tuoksusta.

Photobucket

Tämä säälittävä, tyhjyyttä ammottava tuote, on Trindin Cuticle Balsam. Mä sain tämän äidiltä joululahjaksi, mutta vasta pari kuukautta sitten aloin sitä säännöllisesti käyttämään. Mä levitän tätä aina sekä kynnelle että kynsinauhoille, annan hetken imeytyä ja lopuksi hieron tuotteen kynnelle. Kuivista kynsinauhoista ja huononnäköisistä kynnen pinnoista tulee terveennäköiset välittömästi tämän tuotteen käytön jälkeen. Tykkään!

Onko teillä omassa käytössänne näitä tuotteita? Mitäs tykkäätte? Saitteko vinkkejä tästä? :)

4 kommenttia :

  1. Vitsi kuulostaa ja näyttää mielenkiintoselta toi silmienrajausjuttu! :-D mulla on muuten sama juttu ton bb-voiteen kanssa, kun itsellänikin on tosi vaalea iho, mutta eiköhän kesää kohti sitä uskalla kohta jo rohkeemmin laittaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin odotan jo, et saan rusketusta vähän pintaan, jotta toi voide näyttäis vielä paremmalta. :) Ja kantsii ostaa kokeiluun toi silmänrajaustuote, jos vaan sulla löytyy käyttöä sille.

      Poista
  2. Mulla on vieläkin BB voiteet testaamatta! No ehkä minäkin käyn sen kesäksi hakemassa kun sitä kaikki hehkuttavat! Omin silmin se on nähtävä muuten en usko :) Tuota geelieyelineria olen suunnitellut myös ottavani testiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen testaamaan molempia tuotteita! :) Erittäin toimiviksi olen ne todennut.

      Poista