Kaksplus.fi

MaXi!

22. toukokuuta 2012

Olen viettänyt tämän päivän (kuten eilisenkin) lähinnä sisätiloissa mun polvieni takia. Tyhmää, että polvet on vieläkin kipeinä. Eilen kävin lääkärissä ja sain toisen tulehduskipulääkekuurin. Toivotaan, että sillä lähtee kivut pois.

Koska muhun meinas iskeä mökkihöperyys, käytiin Samin kanssa kaupassa ostamassa jätskit ja mentiin läheiseen puistoon syömään ne. Samalla napsittiin asukuvatkin. Täytyy muuten sanoa, et siellä on KUUMA! Ja mulla ei oo mitään kivoja kesävaatteita tai -kenkiä. Oon ihan hädässä taas pukeutumisen kanssa. YHYYY!



Neule / ?
Mekko / H&M
Kengät / Converse
Laukku / Marc by Marc Jacobs
Lasit / Äidin vanhat RayBanit

Kiva toi rinkulahiussysteemi! :D
Nyt vasta muuten alkaa omaa silmääni häiritsemään mun liukuvärjäykseni kellertyminen. Taidanpa ens viikolla vihdoin ostaa sitä hopeashampoota, josko saisin siitä apua kellertymiseen. Ostoslistalla on myös hiuslakka ja uusi piikkikampa.

Ei mulla muuta. Nyt aletaan katsomaan leffaa. Palaillaan taas!

10 kommenttia :

  1. Ihana maksimekko! Oon nyt ihan hullaantunut noihin, kun itsekin löysin omani kirpparilta :) Se pääsi eilen ekaa kertaa päälle, mutta en missään välissä ehtinyt kuvata/kuvauttaa sitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kuvaa siitä mahdollisimman pian! Maksimekot on kivoja. <3 Harmi, et mulla on niitä vaan yks.

      Poista
  2. Kuippukiva asu. Itselläkin on maksimekko hankinnan alla kesäksi...

    Mun silmiin sun tukka näyttää kivalta, mutta vinkkinä kuitenkin että KC:n color maskeista löytyy silver, voin suositella sitä. Hoitaa samalla tukkaa ja pelasti monta päivää silloin kun olin vielä blondi :) Omaan silmään ne värierot on aina niin paljon suurempia kuin kenekään muun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toivottavasti löydät täydellisen maksimekon. :) Ne on niin kivoja ja kätsyjä! Ja kiitti vinkistäkin!

      Poista
  3. Oi ihanaa! Maksimekkomaniani kasvaa näitä katsellessa :) Pelkään pahoin, että talvella ostamani trikoinen maksimekko on ihan liian pieni tai tiukka. En uskalla kaivaa sitä kaapista :D haha. Noi arskat sopii täydellisesti yhteen mekon kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Kuulostaa tutulta! :D Nyt vaa reippaasti kaivat sen esiin ja testaat. Tai sit käyt ostaa uuden ;)

      Poista
  4. Miulle kanssa täydellinen maksimekko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti löydät täydellisen! Se ei oo helppo tehtävä... Ainakaan mulle.

      Poista