Kaksplus.fi

I'ts Friday, wippii!

11. toukokuuta 2012

Eka parhaimmat uutiset tällä hetkellä: mä nukuin eilen ekan yön pitkästä aikaa hankaamatta koko yön läpi silmiäni tai kärsiväni vuoroin tukkoisesta ja valuvasta nenästä! Erityisen hyvien unien syynä taisi olla se, että vaihdoin puhtaat lakanat ja pesin hiukseni ennen nukkumaanmenoa.

Olen jo muutaman viikon ajan tuntenut siitepölyallergian oireita, mutta muutaman viime yön olen siitepölyn vuoksi nukkunut oikein erityisen huonosti. Henki ei ole oikein kulkenut vaikka olen nostanut pääpuoltani sängystä ylös (moottoroitu sänky <3) ja silmät on kutissu JÄRKYTTÄVÄN paljon. Olen muutamana päivänä ja yönä ollut valmis hankaamaan silmämuniani haarukalla, jotta kutina loppuisi. Toivottavasti ensi yönäkin saan nukuttua hyvin.

Vietin päiväni viimeistä koulutyötäni pakertaen. Kunhan saan vaan sen valmiiksi, alkaa mun kesälomani! Mä en laske ensi viikolla alkavaa Avoimen yliopiston ruotsinkurssia tai kesän muutamaa muuta kurssia koulunkäynniks, koska ne on täysin ylimääräisiä opintoja. Kesälomalta siltikin siis tuntuu vaikka kesästä on opiskeluntäyteinen tulossa. :)

Photobucket

Photobucket
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Bleiseri / Monki
Neule / H&M
Farkut / Tiger of Sweden
Kengät / Vagabond
Laukku / Marc by Marc Jacobs


Halusin panostaa pukeutumiseeni syömään lähtiessämme, sillä olin viettänyt koko päivän mun haalarissani. Superrennon haalarin vastapainoksi puin bleiserin ja farkut päälleni. Olipa muuten positiivinen yllätys, ettei tuon lyhyen kävelymatkan aikana tullut ollenkaan kylmä pelkkä bleiseri päällä! Kesä tulee!

Nyt taustalla pyörii Suomi-Kanada –matsi. Toistaiseks en oo vakuuttanut Samia mun jääkiekonkatselutaidoillani, sillä äsken se muun muassa nauroi mulle melkein kippurassa, kun Suomi teki maalin ja minä huusin vienolla äänellä innoissani "JEE!" ja taputin käsilläni... Vaikutan kuulemma aika bimbolta. x)

 Palaillaan!

P.S. Pyydän anteeksi supertyhmää otsikkoa! Parvekekuvia pukkaa muuten heti, kun aurinko pilkottaa pilven takaa. :)

4 kommenttia :

  1. onko normaalia jos näin 8 aikaan aamulla alkaa tehdä mieli hampurilaista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On! Mä oon ainaki sellanen, että saattaa tehdä mihin vuorokaudenaikaan tahansa mieli hampparia! :P

      Poista
  2. mikä toi ruokapaikka on

    VastaaPoista