Kaksplus.fi

Guess what?!

15. toukokuuta 2012

Mä kirjoittelin muutama päivä teille siitä, ettei mun hiuksissa pysy kiharat paria tuntia kauempaa . Päätin ottaa missiokseni selvittää sen, mitä vaaditaan piikkisuorten hiusten kiharana pysymiseen. Eilen testasin ensimmäistä tekniikkaa ja hei, tsekatkaapas millaset kiharat mulla vielä tänään tälläkin hetkellä on! UUUJEAH!!! Kuvat on otettu webbikameralla, joten siitä johtuu huono laatu. Kyllä noista kuitenkin se oleellinen selviää. 





Mä palailen luultavasti huomenna tarkemman infon ja "tutkimusaineiston" kera. See ya!

6 kommenttia :

  1. Ihanat kiharat! Mä täällä jo innolla oottelen millä tekniikalla nuo on tehty ;) Itsellä pysyy kiharat ainoastaan suoristusraudalla tehtynä, muilla tavoilla ne eivät yleensä kestä kovin kauaa, kun on niin liukas ja ohut hius. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, illalla palailen postauksen kera! ;) Mä en koskaan ittelleni tehny suoristusrautakiharoita, mut haluan ehdottomasti testata niitä!

      Poista
    2. Kannattaa ehdottomasti testata! Se oikea tekniikka on hiukan hankala oppia, mutta muutaman kokeilukerran jälkeen alkoi sujumaan oikein hyvin ja kiharat pysyy monta päivää! :)

      Poista
    3. Todellakin testaan! Kaverilleni mä oon sellaiset jo kerran tehnyt, mut en omaan päähäni. Veikkaanpa, et on hankalampi tehdä itselle!

      Poista
  2. Herran jestas äkkiä kerroppas siun niksit mullekkin !! :DD Kärsin myös tikkusuorista hiuksista ja oon vähän kaavaillut kiharaa lakkiaisiin, mutta eihän se oo yhtään hauskaa jos kiharat on suoristunu ennen kun lätsä on ees päässä :o Huomista odotellessa siispä !! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Illalla palailen tutkimusaineistoni kera. ;)

      Poista