Kaksplus.fi

Back to Business

12. toukokuuta 2012

Ihanaa lauantaita! Me tultiin mun vanhempieni luokse yökylään viettämään äitienpäivää. Tähän mennessä ollaan syöty grillattua naudanlihapihviä maustevoin kera, ranskalaisia ja salaattia. Jälkiruoaksi äiti valmisti annokset mustaherukkajäätelöä ja itse tehtyä kinuskikastiketta.



Bleiseri / Monki
Neule / Lindex
Kauluspaita / Monki
Farkut / Tiger of Sweden
Kengät / Converse
Laukku / Marc by Marc Jacobs

Huomaatteko muuten piristävän väriruiskeen kuvassa? Kyllä vain, mun eka Marc by Marc Jacobs -rakkauteni pääsi talviteloiltaan käyttöön. Tuo Pariisista viime kesänä ostettu mussukkani on viettänyt koko talven dustbagissa vaatekaapissa, joten nyt oli jo aikakin kaivaa se takaisin päivänpaisteeseen. Ihana se on edelleen! <3

Ostettiin eilen Prismasta viidellä eurolla The New World -bluray, jota kohta aletaan katsomaan. Samppa on kaupassa käymässä ja lupaili palata sieltä nachosipsien, salsan ja limpparin kera – nam! Palaillaan taas! 

6 kommenttia :

  1. Tuo laukku on ihana! Olen ajatellut itsekin että seuraava laukkuhankintani voisi olla Marc Jacobsilta joku juuri tuollainen pieni ja näppärä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä Marc by Marc Jacobsia! Laukuista löytyy niin kivoja yksityiskohtia ja värejä. See by Chloé:lla on kivoja myös, mutta tyyliltään söpömpiä ja suloisempia.

      Poista
  2. Hei kiva laukku! Olen just alkanut pyörittelemään tota samaa mallia kaupoissa eri värisenä ja miettimään, että olisiko se mun seuraava ostos... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toi on kyllä kiva laukku malliltaan. :)

      Poista