Kaksplus.fi

At the Summer Cabbage (kuten yläasteella esseeni otsikoin)

18. toukokuuta 2012


Tänään olin kolmatta päivää eskariopen sijaisena. Päivä oli tosi kiva! Lapsista oli puolet poissa, joten pelailtiin, ulkoiltiin ja leikittiin. Tällaisten pitkien sijaisuuksien tekeminen on mukavaa - varsinkin silloin, kun menee sijaistamaan tuttuun luokkaan.

Vaatteiden valinta kriteerit voi tänään tiivistää yhteen sanaan: mukavuus. Työpäivän jälkeen jatkui matkani nimittäin suoraan mökille juhlimaan äidin ja isin 25v. hääpäivää. Täällä mä nyt istuskelen ja kattelen kivaa järvimaisemaa. Siskoparkani lupautui äsken ottamaan asukuvani, joista suurin osa oli enemmän tai vähemmän heilahtaneita, koska kyseinen raukkaparka tärisi kylmästä. Onneksi muutama kuitenkin onnistui. ;)



Neule / Lindex
Shortsit / H&M
Sukkahousut / Lindex
Maiharit / Ellos
Laukku / Marc by Marc Jacobs



Huomisen suunnitelmat eivät ole vielä yhtään varmoja. Saatetaan mennä huomenna Mikkelissä käymään tai sitten vain nautiskellaan mökillä. Sen tiedän varmasti, että ruotsinläksyjä mun on viikonlopun aikana tehtävä.

Mua harmittaa, etten pysty käyttämään korkoja. Mulla on ollut reilun viikon polvet kipeinä. Kävely sujuu, mutta joka askeleella polvia vihloo. Mä veikkaan, että ne on ärtyneet lenkkeilystä. Oon syönyt nyt viiden päivän tulehduskipulääkekuurin ja käyttänyt voidetta polviin. Suuria muutoksia parempaan en ole huomannut. Kai sitä pitäis kohta raahautua lääkäriin... :/  Olis kiva päästä taas lenkkeilemään ja käyttämään korkoja.

Nyt siirryn tietokoneelta pois nautiskelemaan perheeni seurasta. Palaillaan! :)

P.S. Kadonneen kiharan metsästys –missio: Tsekatkaapas toisen päivän kiharani, jotka ovat kestäneet tihkusadetta, yhdet yö- ja päiväunet sekä noin tunnin kestäneen kovan tuulentuiverruksen. Ei paha! ;)

8 kommenttia :

  1. Ai että sua pukee toi kihara ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kerrankin mun lirularuletti näyttää "tuuhealta"! :)

      Poista
  2. Kiva asu, varsinkin tuo neule. Onkohan se tänä keväänä ostettu, löytyisikö vielä kaupasta?

    Tuo laukku on edelleen aivan ihana. On ehkä pakko näpytellä jonkinlainen tilaus menemään, kun vaan osaisin päättää minkä Jacobsin haluan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ostanut neuleen muistaakseni viime vuoden keväänä, joten sitä tuskin löytyy liikkeistä enää. :/

      Innolla odotan, että minkä tuotteen itselles tilaat! :))

      Poista
  3. Se on niin nättinä mökillä ;)

    VastaaPoista