Kaksplus.fi

Vanha "ystävä" kaapista käyttöön!

16. huhtikuuta 2012

Täällä valmistaudutaan nenäliinapaketin kera Titanic-iltaan. Tai no, mä valmistaudun. Sami pelaa olkkarissa pleikkaria. :)

Tänään oli tosi kiva päivä! Kävin rakentamassa koulun puolesta yhtä näyttelyä. Kotiin tultuani nukuin (liian pitkät) päiväunet ja heräsin siihen, että veljeni soitteli ovikelloamme. Käytiin kaikki kolme kaupassa, tehtiin ja syötiin hyvää ruokaa ja hengailtiin yhdessä höpötellen. Oli tosi kivaa!

Tässäpä teille eilisen synttärijuhla-asua. Puin pitkästä aikaa päälleni tuon farkkumekon, joka musta sopii erityisen hyvin kevääseen. Hiukset sojottaa vähän miten sattuu, mutta mitäs pienistä!

Photobucket

Farkkumekko / SeriousSally
Sukkahousut / Asos 
Tuplaniittivyö / Pieces
Sukkahousut /Asos
Kengät / Vagabond

Photobucket

Photobucket

Nyt alan kunnolla seuraamaan Titanicia. Palaillaan taas!

P.S. Jostain syystä Photobucket muutti nää kuvat tosi keltaisen sävyisiksi. :/ Kurjaa!

12 kommenttia :

  1. Tosi suloinen farkkumekko! Mäkin tykkäisin farkkumekosta tai lappumekosta kevääksi ja kesäksi, muttei vielä oo osunut sitä oikeaa silmiin :) Mäkin olin eilen katsomassa Titanicin 3D-version leffassa, ja tuli porattua ihan kunnolla...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti löydät jonkun kivan mekon! Mua ei jostain syystä eilen itkettänyt Titanic ollenkaa! Yleensä itken siinä, mut nyt mä luulen et oon tullut "immuuniksi" monien katselukertojen jälkeen.

      Poista
  2. Oho, näytät tosi hyvältä näissä kuvissa! En tiedä tekeekö meikki, hiukset, asu vai mikä susta noin raikkaan ja hyvällä tapaa erinäköisen ! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! No, kiitos! :) Ehkä se on toi valo? :P

      Poista
  3. Tosi kiva toi mekko, mutta vielä ihanempi asia on noi sun hiukset! Aaapuvaa, mäkin haluun! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaan! :) Ei kannata haluta mun hiuksia. Ne on ihan kamalan takkuuntuvat. :( Mut toi liukuvärjäys on rakkautta. <3

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Musta myös! :D Aion todellakin pukea sen useammin päälleni.

      Poista
  5. Ihana ihana mekko:) Rakastan tuollaisia mekkoja, joissa on leikkaus vyötäröllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ollu ees kiinnittänyt asiaan huomiota! Mut tosiaan, leikkaus vyötäröllä näyttää tosi kivalta. Mä ostin pari päivää yhen toisen mekon, jossa on myös leikkaus vyötäröllä. Siitä lisää vast lauantaina. ;)

      Poista