Kaksplus.fi

Seitsemän x Minä

28. huhtikuuta 2012

Sain Siskolta ja Tanjalta One Lovely Blog Award:in, jonka yhteydessä kuuluu kertoa seitsemän satunnaista asiaa itsestään. Olen jo parikin tällaista tehnyt, mutta ajattelin kokeilla, jos keksisin vielä jotakin uutta jaettavaa itsestäni.




Tunnustuksen saajan on...

* kerrottava linkin kera keneltä tunnustuksen / haasteen sai
* paljastettava seitsemän faktaa itsestään
* laitettava tunnustus eteenpäin 15 blogiin




1. Mä oon tosi laiska käymään koululla. Mulla kestää matkoihin yhteensä melkein kaksi tuntia, joten usein tuntuu tyhmältä raahautua koululle puolentoistatunnin pituisen luennon vuoksi. 

2. Tänään pidetään siivouspäivä Samin kanssa. Viime siivouskerrasta on hävettävän kauan...

3. Odotan kauhulla sitä, kun koivun siitepölyä on ilmassa runsaasti. Nyt jo silmät kutiaa ja kurkku on jatkuvasti kipeänä... Taidankin maanantaina hakea uusittavana olleet reseptini astma- ja allergianuhalääkkeeseen.

4. Mua ärsyttää itsessäni se piirre, että kaikki täytyy aina jättää viime tippaan. ARGH! Viikon päästä on iso ja vaikea tentti, johon en ole vielä edes alkanut lukea ja kolme suht suuritöistä esseetä, joiden palautus on reilun viikon päästä. Saatan suosiolla jättää tentin uusintaan ja lukemisen sijaan keskittyä kirjoitustöiden palautukseen...

5. Mä en oikeastaan odota yhtään kesäpukeutumista. Oon kesäisin aina nimittäin ihan hukassa pukeutumiseni kanssa. Mä tykkään pukea päälle kerroksittain vaatteita, eikä se kesäisin tunnu oikein onnistuvan. :/

6. Mua ahdistaa tällä hetkellä koulu aika paljon. Mun pitäisi jo nyt tietää missä jaksossa suoritan harjoitteluni, teen kandityön ja, että missä välissä ehdin tehdä sivuainettani. Niin, jos edes pääsen haluamaani sivuaineeseen. Sivuainepaikka on nimittäin kirjallisen kokeen ja ennakkotyön takana... Ai niin, sanoinko jo, että vain kaksi saa sivuainepaikan?! Argh, STRESSI! (Onneks mulla on B-suunnitelma, jos en nyt pääse haluamaani sivuaineeseen. Teen nimittäin nyt kesällä erityispedagogiikan lyhyen sivuaineen loppuun, jolloin minulla on jo kandivaiheeseen vaadittava sivuaine. Jos en pääse nyt tänä keväänä, haen ensi vuonna uudestaan.)

7. Mua houkuttelis kamalasti erilaiset DIY-työt, mut aikaa niiden tekemiseen ei tunnu löytyvän. :( Ehkä sitten kesällä?

Mä en nyt tällä kertaa jaa tätä eteenpäin kellekään. Jokainen halukas saa napata sen tästä! :)




2 kommenttia :

  1. Voimia koulujuttuihin! Kohtahan on jo loma :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Niihän se on kohta... paitsi, jos on ilmoittautunu ruotsin kurssille ja puuttuviin erkkapedan kursseihin. :P

      Poista