Kaksplus.fi

Riippuvuutta?

1. huhtikuuta 2012

Mua huolestuttaa. Huolestuttaa nimittäin se, että miten mä pärjään ilman mun Dr Martens –kenkiä, kun ilmat tästä vielä lämpenevät. Apuva! Nyt jo mun talvi-Martensit tuntuvat hiostavilta, eli hätä alkaa olla jo aikamoisen suuri.

Musta tuntuu ensimmäistä kertaa koskaan, että mä olen kasvanut kiinni johonkin pukeutumiseeni liittyvään asiaan; nimittäin mun Lontoosta ostettuihin martenseihini (Okei, myönnän! Oon kasvanut kiinni myös siihen mun mustaan Marc by Marc Jacobs laukkuun...). Ne tuntuvat sopivan asuun kuin asuun ja tuovan niihin kaivattua "rouheutta". Mä jo panikoin, että mitä kenkiä mä muka kesällä käytän ja miten mä muka silloin pukeuduin. En tykkää kesäpukeutumisesta nimittäin ollenkaan. Musta kivointa on, kun saa pukea kerroksittain vaatteita päälle. Kesällä oon aina ihan hukassa pukeutumiseni kanssa. Yhyyy!

Kuvat: www.brandos.fi
Olen nyt tullut siihen tulokseen, että heti kun ylimääräistä rahaa putkahtaa jostakin, on mun ostettava/tilattava karvavuorettomat Dr Martensit itselleni kevättä ja syksyä varten – kesällä niitä tuskin pystyy pitämään (Nyyyh!). Koska olen tykännyt niistä mustista, jotka mulla nyt on, ajattelin tilata nuo oikean yläkulman kengät. Ne tuntuu hirmutylsiltä, jos verrataan niitä noihin alarivin kaunokaisiin. Musta on kuitenkin klassinen ja helposti yhdisteltävä väri ja siksi tuntuu järkevämmältä ostaa sellaiset kuin tuollaiset kirjavat kukkaihanuudet.

Ootteko te kasvaneet kiinni vaatekappaleisiin, kenkiin tai laukkuihin? Musta tuntuu tällä hetkellä, että martensit on osa mua. Pitäiskö huolestua? ;)




4 kommenttia :

  1. Mä olen kasvanut kiinni mun vihreisiin Converseihin. Harmittaa jo ajatella, että mun melkein erikoismalliset ihanuudet hajoaa varmasti joku päivä. :( Kengät löytyivät jo vissiin vuonna 2006 jonkun kenkäkaupan loppuunmyynnistä 30 eurolla enkä ole ikinä nähnyt Suomessa kenelläkään muulla vastaavia.

    PS. Mun blogissa olisi sulle jotain. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helpottavaa tietää, etten mä ole ainoa! Toivottavasti löydät ennen niiden hajoamista hyvät korvaajat tilalle. :)

      Mä käyn kurkkimassa kohta! :)

      Poista
  2. mä haluan kukkamaiharit! mä en vaan halua, mä TARVIIN, HIMOITSEN, tahdon, ostan, yhyy, piste. ♥

    J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyl aikas söpöjä! ;) Sun on varmaan pakko ostaa sellaiset sit!

      Poista