Kaksplus.fi

My Birthday Party Outfit

22. huhtikuuta 2012

Tällaisen asun puin päälleni eilisiin synttärijuhliini (kenkiä minulla ei tietenkään sisällä ollut jalassa). Sain päähän pinttymän tuosta mekosta ja metsästinkin sitä loppujen lopuksi kolmesta H&M-likkeestä ennen oikean koon löytymistä. RAKASTAN tuota mekkoa!

Photobucket

Photobucket

Mekko / H&M
Käsikorut / H&M
(Kengät / Vagabond - Grace)

Äitini ja Samppa järjestivät minulle yllätyssynttärilahjan, josta en tiennyt yhtään mitään. Nyt kuitenkin istun jo "yllärikohteessa". Odottelua ennen rientojen alkamista on vähän alle tunti. Arvaatteko missä olen? ;) Jos ette, se selviää tiistaina viimeistään! Palaillaan! 

8 kommenttia :

  1. Tosi ihana tuo mekko, minäkin tahdon. :-) Oli pakko käydä heti H&M:n sivuilla katsomassa tuota, mutta joudun nyt luovuttamaan: tuollaiset vyötäröltä istuvat vaatteet (ilman kuminauhaa tms) eivät minulle enää mahdu. Onnea vielä synttäreiden johdosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuossa mekossa on kyllä takana joustava kuminauhasysteemi. Kannattaa ihmeessä käydä kokeilemassa, jos vaan mahdollista. :)

      Poista
  2. Oi, mekko on nätti! Ihanat värit. :)

    VastaaPoista
  3. Toi mekko on ihana, ja sopii sulle tositosi hyvin! Hyvää synttäriylläriä!

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva mekko, tuo väri ja malli sopii sulle hyvin :) En malta oottaa että saan tietää minkä yllärilahjan oot saanut!

    Sulle olis mun blogissa tunnustus: http://operaatiojalokivimeri.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Annika! Mä käyn kurkkimassa haasteen. :)

      Poista