Kaksplus.fi

Inhokkiväri.

20. huhtikuuta 2012

Hellurei! Toivottavasti teille kuuluu parempaa kuin mulle. Mulla on toinen päivä jo päänsärkyä. Tää tuntuis lähtevän niskasta, mut mikään piikkimattoilu, särkylääke, tms. ei ole auttanut. Lisäksi täällä pääkaupunkiseudulla on koko päivän ollut synkkää, harmaata ja sateista. Toisaalta on kiva, että pitkästä aikaa kuuluu sateenropinaa, mut c'moon, tarviiks koko päivän sataa?!

Nyt kun on viralliset valitukset saatu tehtyä, hypätään eiliseen päivän asuuni. Ensin täytyy ihmetellä sitä, että mä VIHAAN sinistä väriä. Silti jossain mielenhäiriössä puin sitä eilen päälleni lähes joka vaatekappaleessa? Ja silti mä tykkäsin asustani? Outoa.

Photobucket


Farkkuliivi / DIY
Paita / 2nd Hand
Farkkushortsit / Cheap Monday
Sukkahousut / Lindex
Kengät / Converse

Photobucket

Huomenna on vihdoin kauanodotetut yhteissynttärijuhlat, jotka pidämme yhdessä ystäväni kanssa kavereillemme. Mä en ole nostanut vielä evääkään huomisia juhlatarjoiluja varten. Voi olla, et käy niin, että Samppa joutuukin kauppa- ja leipomishommiin huomenna, jotta mä voin rauhassa valmistautua illan juhliin. ;) Hihii!

Palaillaan taas! Huomenna voisin aamusta laittaa pienen sneak peek –postauksen illan asustani. :P

P.S. Mariaelina, varaudu siihen, et mä soittelen kohta puoliin hiustenleikkuuaikaa. Mulla alkaa olla jo niin pitkät hiukset, ettei niitä saa nätin sotkusesti tötterölle tonne pään päälle. Katastrofaalista!

6 kommenttia :

  1. ei vitsi meikä diggailee kyllä ihan kympillä sun asua ! :) tekis mieli itekkin saada tommonen farkkuliivi, mutta mitä oon mallaillu päällä niin ei ne niin hyvälle näytäkkään niin tyydyn vaan ihailemaan niitä muitten päällä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin kesti kauan löytää sopiva farkkuliivi. Mä oon ton tuunannu jostain Hennesin halvasta farkkutakista. Ehkä säkin vielä löydät omasi! :)

      Poista
  2. Mukavan rento asu! Ihana kyllä tuo farkkuliivi. :)

    VastaaPoista
  3. Huippu asu kyllä! :) Sininen käy sulle mainiosti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Mä en itse tykkää sinisestä väristä yhtään, mut täytyy kyl todeta, et kylhän se tällaiselle kalpeanaamalle sopii.

      Poista