Kaksplus.fi

Hyvää mieltä!

10. huhtikuuta 2012

Roosa haastoi minut tekemään "Hyvän mielen haasteen".

Eli tarkoitus on listata sekalaisessa järjestyksessä vähintään kymmenen asiaa, jotka tuottavat hyvää mieltä. Olkaapa hyvät; tässä kymmenen asiaa, jotka saavat minut hyvälle mielelle.

1. Sami
Samppa saa mut piristettyä aina. Kun mulla on pahamieli, riittää että hän vähän rutistaa mua ja jo heti mulla on parempi olla. Samppa on myös niin höhlä välillä, ettei sille voi kuin nauraa! Sami on yksinkertaisesti paras ja tekee mut hirvittävän onnelliseksi.

Photobucket
L'amour à Paris.
2. Perhe
Mun perheeni on hirmuisen rakas. Mä ikävöin äitiä, isiä, Lilya, pikkusiskoa ja -pikkuveljeä tosi usein. Viikkokin ilman perhettäni saa mulle pahanmielen. Sami aina tietää ehdottaa oikeilla hetkillä, että mennäänkö mun vanhempieni luokse. Mulla on vissiin silloin joku tietty ikävöinti-ilme tai jotain?!

3. Kaverit
Kaverit on ihania. Mulla on hirmukivoja kavereita, joiden kanssa voi nauraa, jutella suruista ja kivoista jutuista tai vaikkapa olla vaan. Harmi, ettei kavereita tule tavattua kovin usein. Pitää ehdottomasti ryhdistäytyä tässä asiassa. Puspus teille kaikille. <3

Photobucket
Parhaat tytöt laivalla. <3
4. Nukkuminen
Aah, PA-RAS-TA!

5. Hyvä ruoka
Hyvä ruoka, parempi mieli – eiks se näin mee? Musta on ihana viettää aikaa rakkaiden ihmisten kanssa hyvän ruoan äärellä. Parasta ruoka on silloin, kun sitä ei itse tarvitse valmistaa. ;)

6. Ihanat tuoksut
Mä oon niiiiiiiiiiiiin tuoksufriikki! Rakastan hyviä tuoksuja ja voisin nuuhkutella niitä koko ajan. Erityisen hyviä tuoksuja tällä hetkellä ovat Samin hajuvesi (huumaavan hyväntuoksuinen Dolce & Gabbana – The One), mansikan tuoksu, Aussien hiustuotteet, puhdas lakanapyykki (huuhteluaine <3) ja Lilyn masu.

Photobucket
Viime kesäinen hedelmäsalaatti, joka maistui ja tuoksui herkulliselta.

7. Auringonpaiste
Musta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että alan heräillä talvihorroksesta. Auringonvalossa on jotain tosi piristävää, energisoivaa ja no, kyllä te tiedätte mitä mä tarkoitan! Kevät ja kesä on ihania. <3

8. Kukkaset
Kukat piristävät aina tuoksunsa ja kauneutensa vuoksi. Kohta tulee taas se aika, että saan istuttaa parvekkeen täyteen ihania kukkia! JEE!

Photobucket
Kukkiva kirsikkapuu Tokiossa. (Veljeni ottama kuva)
9. Aikaansaaminen
Se tunne, kun saa jotakin aikaiseksi! Mä olen perusluonteeltani aika laiska ja saamaton, joten ne hetket, kun tuntee saaneensa jotakin aikaiseksi, saa aina aikaan hyvän mielen ja tyytyväisen olon.

10. Ihanat muistot
Ihanien, kivojen ja rakkaiden muistojen muistelu ja niistä jutustelu saa aina hyvälle mielelle. Takuuvarma keino piristää huonoa päivää!

Photobucket
Pariisi – sinne mun sydämeni aina kaipaa. <3

P.S. Alla ohjeet teille haastetuille eli

Millalle,
Sitalle,
Alicelle,
Tiialle ja
Lurulle.


Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä. Ihan sekalaisessa järjestyksessä
Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvän mielen asiaa (jos saa haasteen uudelleen, niin ainakin viisi lisää).
Anna eteenpäin viidelle bloggaajalle.
Kerro heille, että ovat saaneet haasteen, sekä mainitse haasteen antaja postauksessasi (linkitä, jos hänen bloginsa on julkinen).

12 kommenttia :

  1. Ihanaa kun teit tän, oot vissiin ainut kuka teki tän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :O Musta tää oli kiva haaste. Positiivisista asioista puhutaan liian vähän. :/

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Oleppa hyvä! Odotan innolla sun vastauksiasi. :)

      Poista
  3. Oi täähän on kiva haaste, tykkäsin lukea sun vastauksia ja haluan kyllä tehä tän! Kiitti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin oli! Odotan innolla sun vastauksiasi. :>

      Poista
  4. Oo, kiva haaste, teen heti kun kerkeen! 8)
    t

    VastaaPoista
  5. Kiitos kun haastoit! Tää tuli kyllä just hyvään saumaan :)

    VastaaPoista
  6. Jee! Sain kirjotettua omat vastaukset :) Heitän sua tällä haasteella takas, saatko kirjotettuu jotain "odottamatonta" ;) hihi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okka! Katotaan keksinkö mä lisää jossain vaiheessa! :)

      Poista