Kaksplus.fi

Hippie with a Twist!

18. huhtikuuta 2012

Tässäpä eilisen asu! Muistin eilen yhtäkkiä omistavani farkkuliivin ja ajattelin sen sopivan tuon Vilan mekon kanssa. Mekko on suht uusi ostos ystäväni synttärijuhlia varten. Se on aika tyttömäinen ja siksi vaatii musta kaverikseen jotakin "rajumpaa". Tykkäsin kovasti tästä asusta. Se tullaan varmasti näkemään päälläni toisenkin kerran.

Photobucket

Farkkuliivi / DIY
Mekko / Vila
Legginssit / Seppälä
Laukku / Marc by Marc Jacobs
Kengät / Vagabond

Photobucket


Nyt mä jatkan synttärieni juhlimista. Mulla on just sacherkakun pala odottamassa lautasella. NAM! Palaillaan taas mussukat! <3

4 kommenttia :

  1. Sä oot uskaltanut vetää tuollaiset vähän "kiiltävämmät" legginsit jalkaan! Näyttää niin kivalta! Mää oon satakertaa kokeillut tuollaisia sovituskopissa, mutta aina mulla on sellanen olo, että jos kulkisin noissa niin kaikki kiinnittäis vaan mun kiiltäviin koipiin huomiota:D Tää on varmaan joku mun päänsisänen juttu. Ehkä täytyis vaan kiikuttaa ne kassalle urhoollisesti seuraavalla kerralla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin oli aluks hankala käyttää noita, mut nyt en enää arastele ollenkaa. Seuraavalla kerralla ku tuollaiset bongaat, niin osta ehdottomasti! :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tykkään siitä myös. :)

      Poista