Kaksplus.fi

Different Blues

15. huhtikuuta 2012

Ihanaa ja aurinkoista sunnuntaita kaikille!

Tulin nopsasti postailemaan mun eilisen asuni, jossa kävin kirppiskierroksella (en tehnyt löytöjä) ja Samin pikkusiskon tupareissa. Tykkäsin tästä yhdistelmästä vielä enemmän kuin siitä edellisestä, muutaman päivän takaisesta.

Photobucket

Neule / H&M
Mekko / Veromoda
(Farkkushortsit / Cheap Monday)
Sukkahousut / Asos
Kengät / Vagabond
Laukku / Marc by Marc Jacobs

Photobucket

Kohta mä menen kuorruttamaan mun eilen tekemäni täytekakun. Lupasin taas eilen, etten mä KOSKAAN ENÄÄ IKINÄ NEVER EVER tee täytekakkua. Kuinka masentavaa on, että ensin se "kakunkansi" lohkeaa ja sen jälkeen kun asetan sen pohjan ja täytteen päälle, suurin osa täytteestä pursuaa välistä pois. NYYH! Saa nähdä mitä vielä tänään tapahtuu kakun kanssa... Pitäkäähän peukkuja!

Nyt mä meen hörppimään teetä, että saisin tän kurkkukivun lievenemään. Palaillaan taas!




2 kommenttia :