Kaksplus.fi

Come to Me, Wild Prints!

1. huhtikuuta 2012

Tein tänään tilauksen Asos.com:iin. Menin muuten vain selailemaan sivuja, eikä tarkoituksenani ollut tilata mitään. No – ylläripylläri – toisin kävi! Mä rakastuin noihin kahteen Veromodan mekkoon täysillä! Ja kun huomasin, että alessa oli myös pilkkusukkikset, oli pakko tilata myös ne!

Noissa mekoissa parasta on noi printit. Aikaisemmin välttelin kaikkia villikuviollisia vaatteita, mutta mä oon viime aikoina lämmennyt niille. Toivottavasti noi näyttää kivoilta päällä! :)

Mitäs te tykkäätte tilauksestani? :)





6 kommenttia :

  1. Ihania nuo mekot =) en välttämättä tuon mallisina itselleni ottaisi, mut nuo printit on kyllä aikas makeet !! Ostin tällä viikolla itelleni Henkkamaukalta huiviprintilliset housut ja oon rakastunu niihin ihan kympillä :) meikä diggailee tästä kuosien yhdistelemisestä kyllä :b

    VastaaPoista
  2. Molemmat menot on ihania ja varsinkin tykkään ekan mallista kovasti! Sopii varmasti ihanasti kevään ja kesän rientoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin toivon, että mekot sopivat kesän rientoihin! :) Innolla odotan, että ovatko ne sopivia vai eivät...

      Poista
  3. ..Mä taas tykkään tosta tokasta enemmän, vaikka kyllä ekassakin on magee kuosi! :) Täytyy varmaan kans mennä Asokselle tekee kevät-tilaus :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mee ihmeessä! Mulle ei tullu postikuluja ollenkaan; siel on vissiin joku kamppis menossa.

      Poista