Kaksplus.fi

Sunnuntaini.

4. maaliskuuta 2012

Ihanaa sunnuntaita!

Tänään on ollut superihana ja aurinkoinen päivä. Harmi vaan, ettei päästy nauttimaan siitä muuten kuin ihastelemalla ikkunoista tulvivaa valoa. Sami on ollut tänään flunssaisena, joten päädyttiin katsomaan pari jaksoa Supernaturalia sängyssä. Saatettiin myös nukkua pikku päikkäritkin... Tai no, en itseasiassa tiedä nukkuko Samppa ollenkaan, koska nukahdin ite heti ekan jakson jälkeen. :P

Tein meille iltapalaksi chili-tonnikalapiirakan Kinuskikissan ohjeen mukaan. Piirakka oli ihan hyvää, muttei todellakaan yhtä maukasta kuin eilen maistamani äidin leipoma meetvurstipiirakka - se oli nimittäin jumalaista! Täytyy muistaa kopioida sen ohje.

Photobucket


Photobucket

Mä oon niin iloinen muuten, että oon taas oppinut syömään päivittäin hedelmiä. Mulla oli varmaan parin kuukauden lähes hedelmätön kausi, mutta nyt oon taas rakastunut hedelmiin. Lemppareita tällä hetkellä ovat luomuomenat ja -kiivit. NAM! Ai niin, ostettiin tänään ekaa kertaa mangoakin kaupasta. Ei mitään hajua, että koska tuo on parhaimmillaan syötäväksi... Kuka tietää, millaisena mango on parhaimmillaan?

Photobucket

Nyt aletaan Samin kanssa pelailemaan Buzz:ia. Mä niin tuun rökittämään sen! :D Haha! Palaillaan taas!

6 kommenttia :

  1. Meil on tuollainen samanlainen Aalto-vati ja nimenomaan hedelmiä siinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Se sopii kyllä hyvin hedelmille. Ne näyttää erityisen kauniilta tuollasella lautasella.

      Poista
  2. Pitää varmaan joskus testata tota chili-tonnikalapiirakkaa, tykkään älyttömästi kaikista suolaisista piirakoista! Ne on enemmän mun makuun kun makeat..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koklaa vaan! Mä voisin laittaa sen meetvurstipiirakan ohjeenki tänne. Sitä ainakin kannattaa koklata!

      Poista
  3. Tiedätkö, miltä kypsä avokado tuntuu? Mangon pitäisi tuntua suunnilleen samalta: antaa hieman periksi kosketukselle. Kypsä mango on myös aika painava. Kaupassa myytävät mangot ovat yleensä todella raakoja, meillä niitä kypsytellään suunnilleen viikon ajan. Kannattaa muuten katsoa "avausohjeita" mangolle, kannattaa varata aika terävä veitsi jo valmiiksi. :) Kappas, täällähän on kaikki, mitä tarvitset.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkeistä, Salla! Meidän mango mätäänty pöydällä. Taidettiin kypsentää sitä vähän liian kauan! :D Täytyy ottaa uus yritys. ;)

      Poista