Kaksplus.fi

Sunday Fun!

26. maaliskuuta 2012

Käytiin Samin kanssa sunnuntaina Designmuseossa. Täytyy sanoa, että olin aika pettynyt. 8€:n pääsymaksu aikuiselta oli musta ihan liikaa! Onneksi sentään mä pääsin 3€:lla. Parasta Designmuseossa oli alakerrassa oleva New Nordic Fashion Illustration -näyttely, jota katsellessa ihastelin useampaakin muotikuvitusteosta. Keskikerroksen ja yläkerran näyttelyt olivat musta melko tylsiä. Ehkä mä en vaan ymmärrä muotoilua vaan arvostan enemmän taidetta esim. maalauksissa...

Jatkettiin matkaa museolta Kaivariin. Matkalla oli niin upeita ja tunnelmallisia katuja ja taloja, että oli pakko kaivaa järkkäri laukusta. Mä meinaan välillä törmäillä kävellessäni vastaantulijoihin sun muihin esteisiin, koska tuijottelen talojen upeita yksityiskohtia. Koskakohan mä murran nenäni tai jonkin muun osan itsestäni tämän harrastukseni vuoksi?! ;)

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
Hihii! Vähän jäykkänä olin! Oli yllättävän kiusallista olla kuvattavana, kun ympärillä liikkui useita ihmisiä. :P 


Photobucket

Nyt aloitetaan illan toinen leffa. Ollaan Samin kanssa molemmat flunssassa ja ollaankin vaan lepäilty tää ilta. Palaillaan!

4 kommenttia :

  1. Helsinki näyttää kyllä kivalta, kun lumet on alkaneet sulaa! Siellä saa taas tepastella ensi kesänä, kun meinataan kesätöihin tulla sinnepäin :) Kesäistä Helsinkiä odotellessa siis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesäinen Helsinki on vielä kivempi! <3

      Poista
  2. Kaivarissa on kyllä upeita rakennuksia :) Siellä päin tulee todella harvoin liikuttua, mutta esimerkiksi viime kesänä satuin kerran kulkemaan siellä ympäriinsä ja tuli ihan sellainen olo, että olisi jossain ulkomailla. Välillä on ihan piristävää olla turistina omassa kaupungissaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, niin mullakin! Se on alueena niin erilaista kuin esim. se, missä mä asun. :)

      Poista