Kaksplus.fi

Rillit!

9. maaliskuuta 2012

Hihii! Tässä ne nyt ovat; uudet silmälasini. Tilasin ne vasta viikko sitten Specsaversistä ja jo eilen tuli saapumisviesti.

Mä rakastan noita molempia! Mä olen sitä mieltä, että jos on rillipääksi ryhdyttyvä, teen sen rytinällä enkä peitellen. Siksipä valkkasin tuollaiset ihanuudet kasvojani koristamaan.

Photobucket
Karen Millen – KM16


Photobucket
Sand - S Carniglia 3
En muuten tiennyt miten hankala on saada valokuvia, joissa linsseissä ei ole heijastuksia. Tuossa alemmassa kuvassa jouduin vähän muokkailemaan heijastuksia pois linsseistä. Lopputulos on aika kökkö, mutta parempi kuin ennen muokkausta.

Mitäs tykkäätte laseistani? :)

P.S. Haha! Tägään tän postauksen Korut -kategoriaan, koska mulla ei ole sopivampaakaan. :P

24 kommenttia :

  1. Onpa ihanat! Sopii sulle täydellisesti :) Ite kans valkkaisin ton tyyliset lasit, jos jotain näkövaikeuksia mulla olisi :D

    VastaaPoista
  2. Kivan näköset silmälasit oot hommannut! Molemmat sopii sulle hyvin. Varsinkin noi ekat on hauskat, kun niissä on vähän erikoisempi kuviointi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Sisko! Mun suosikit on noi ekat myös juurikin tuon kuvioinnin takia. :)

      Poista
  3. hyvät on! :) en olis muuten huomannut mitään ongelmia alemmassakaan kuvassa (enkä oikeastaan vieläkään!) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Aijaa, et vai?! :D No, ehkä mä sit onnistuin paremmin kuin luulin.

      Poista
  4. Molemmat näyttää tosi hyvältä sulla! Ekat on kuitenkin ehkä mun lempparit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :> Joo, ne on mun suosikit myös.

      Poista
  5. tosi kivat ja just sulle hyvin sopivat! ;)

    VastaaPoista
  6. Tykkään - sopii kasvoillesi kuin nakutettu! Äh, mäkin haluisin uudet, mutta tuppaavat olemaan niin himpatin kalliita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) monissa silmälasiliikkeissä on nyt tosi hyviä tarjouksia. Kannattaa käydö kurkkimassa! :>

      Poista
  7. moikka!
    molemmat aivan upeet, kateeksi käy. saisinpa itsekin jo hommata uudet.

    miltä uudet vahvemmat linssit tuntuvat? näätkö niilä hyvin myös kauaksi? toivotan sut tervetulleiksi vakikäyttäjien klubiin.

    miia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ihan hyvin on silmät tottuneet jo näihin. En kauas kovin hyvin nää - ei taida olla silmät vielä tottuneet. Toivotaan, että asia korjaantuu. :)

      Poista
  8. Cute glasses! They both suit you! :)

    VastaaPoista
  9. Voi kun noi lasit pukee sua ihan älyhyvin! :-) ja ihana tää sun blogi ♥

    VastaaPoista
  10. Byhyy mun laseissa menee varmaan vielä viikko, tilasin ne tosin eri firmasta. Ole onnellinen, että sulle sopii lasit noin hyvin! Taisin koittaa jossain vaiheessa itse noita Karen Millenin kehyksiä, niin ne olivat aika urpot kasvoillani XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Olen onnellinen! :D Toivotaan, että sun lasit tulee pian. :)

      Poista
  11. Kivat läsit! Kuinka paljon sulla on vahvuutta noissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toisessa silmässä on +1.00 ja toisessa +1.25.

      Poista
  12. Juuuuuurikin näistä kaksista pokista olen kesästä saakka haaveillut! Ei o totta!
    Nyt kun nuo Karen Millenit olivat specsaversin sivuilta kadonneet (varmaan loppuivat alennusmyyntirytinöissä), niin etsin niitä googlaamalla - sitten tupsahdit sinä, jolla on ne molemmat... :D Onneksi olkoon, komiat on! Itse koitan vielä metsästellä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh, mikä sattuma! :D Meidän silmälasimaku menee selkeesti yksiin. ;) Toivottavasti löydät molemmat silmälasit itsellesi.

      Poista