Kaksplus.fi

Peaches and Corals.

17. maaliskuuta 2012

Ihanaa lauantaita kaikille! Tulin vain nopsasti postailemaan mun päivän asuni. Tykkään asusta tosi paljon. Se on kivan raikas ja keväinen sävyiltään. Martensit tuo kivaa rouheutta muuten niin siistiin asuun.

Photobucket


Neule / Lindex
Kauluspaita / Monki
Farkut / Tiger of Sweden
Laukku / Marc by Marc Jacobs
Kengät / Dr. Martens


Photobucket

Yllä olevassa kuvassa on vähän hölmö ilme, mutta älkää antako sen haitata. Tarkoituksenani on havainnollistaa ihanaa uutta huulipunaani. Ostin viime viikolla Rimmelin huulipunan sävyssä "Coral Queen" ja olen sitä käyttänyt ostopäivästä lähtien. Sävy on luonnossa oranssimpi ja korallisempi, joten täytyypi yrittää ottaa parempi kuva lähipäivinä!

Muuten, onko huulipunan pohjustusvoiteista oikeasti hyötyä? Musta tuntuu, että tuo puna valuu pikku hiljaa "huuliryppyihin" ja tuntuu välillä aika kuivalta. Auttaisko sellainen pohjustusvoide?

Photobucket
Lindexin neuleessa on kiva yksityiskohta selässä. 
Nyt palailen viikonlopun viettoon! Ollaan just täällä Samin vanhemmilla kylässä ja myöhemmin tänään mennään mun vanhempieni luokse vielä. Palaillaan!
 

8 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. No, kiitos! Mä tykkäsin tosi paljon itsekin. :)

      Poista
  2. Kiva hymyhän sulla tossa kuvassa on. :) Sillä vähällä meikkaamisella, mitä mä oon harrastanut, en osaa pohjustusvoiteista mitään sanoa. Ihan pelkkä rajauskynällä huulten värittäminen ennen huulipunan laittoa toimii mulla ainakin. Sillä tavalla saan pidettyä punan huulissa vaikka itämaisen tanssin näytöksissä hikoillessakin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Mun täytyy testata tota huultenrajauskynällä värittämistä. :)

      Poista
  3. Todella hyvin onnistuneet kuvat. Luonnonvalo tekee paljon. Tykkään myös asunkokonaisuudesta ja huuliupuna on todella hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihanaa tosiaan, kun on ollut niin valoista, että kuvatkin onnistuvat. :)

      Poista
  4. Tosi kiva asukokonaisuus! Tuo neule varsinkin on hauska nappeineen päivineen :) Mä jotenkin itse vierastan tuollaisia kauluspaita-neule yhdistelmiä, mutta aina ne näyttää niin hyvältä muiden päällä ! Pitäis varmaan yrittää uudemman kerran itsellekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kokeile vaan! Mä en tykkää sellasista "virallisista" kauluspaita-neule -yhdistelmästä, mut tollaset rennommat on kivoja. :)

      Poista