Kaksplus.fi

Palanen koulupäivääni.

15. maaliskuuta 2012

Hyvää iltaa! Kuvailtiin tänään Markuksen kanssa kuviksen didaktiikan valinnaista kurssia varten muutamia otoksia. Tehtävänantona oli valokuvata jokin paikka kampuksella ja sen herättämä tunnetila. Tässä muutama päivän aikana otettu otos, joista yksikään ei tule olemaan osa lopullista kolmen kuvan kuvasarjaa.

Photobucket

Tässä näkyy pikkupala tämän päivän asuakin. Perusrennolla meiningillä mentiin!

Photobucket

Tämä on yksi mun lemppari maisemistani. Varsinkin kesällä meren kimmeltäessä Hakaniemi näyttää upealta.

Photobucket

Tätä viimeistä kuvaa mä en ihan ymmärrä! :D Olis hauska palata tuohon hetkeen, sillä mä EN YHTÄÄN tiedä, mitä mä oikein säädän tuossa. Luultavasti selitin Markukselle jotain superhauskaa (...not!) juttua. Mielestäni muistutan kuvassa yli-innokasta lentoemäntää tai matkaopasta. Upea otos, eiks vaan?! :D

Mut nyt Supernaturalin pariin. Palaillaan ihanaiset!

6 kommenttia :

  1. Kieltämättä vikassa kuvassa näytät noiden käsieleiden vuoksi hieman oppaalta. ;D Mutta ekassa kuvassa jotenkin tosi ihanalta. :) Kaunis Milla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Ehkä mun kannattais vaihtaa alaa? Oppilaat saattaa säikähtää, jos alan tollasia karateliikkeitä huitomaan. :P

      Poista
  2. Ihana tuo eka kuva :) Ja no viimeinen myös :D

    VastaaPoista