Kaksplus.fi

Lemon and Mint.

20. maaliskuuta 2012

Wuhuu, oon putkessa – päivän toinen postaus! No, ei... Kiva vaan, että kerrankin oli helppo keksiä aihe kahdelle postaukselle.

Tässäpä asu, jossa tänään liikuskelin lounastreffeillä mamman kanssa. Vaatteet vaihtuivat heti kotiin saavuttuani lökäpöksyihin ja huppariin. Mä en koskaan hengaile kotona samoissa vaatteissa kuin ihmisten ilmoilla. Mä aina ihmettelen pikkusiskoani, joka ei vaihda kotivaatteita juuri koskaan vaan on tiukat pillifarkut jalassa koko päivän. Entäs teillä, vaihtuuko "edustusvaatteet" heti kotona "römpsäilyvaatteisiin"? 

Photobucket

Neule / Lindex
Farkut / Tiger of Sweden

Photobucket

Huomaatteko muuten, miten huomaamattomasti yritän esitellä uutta kynsilakkasävyäni? ;) Eikös olekin aika ihanan keväinen?

Nyt kotitöiden kimppuun. Palaillaan!

20 kommenttia :

  1. Voih! Oot niin kaunis etten voi muuta kun jäädä seuraamaan! :-D Ihana neule ja kivan väristä kynsilakkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D No, kiitos vaan! :D Kiva, että jäät seuraamaan. :)

      Poista
  2. Ihana kynsilakka! Mä meen NYT lakkaamaan kynteni keltaiseksi! :D
    P.S. Täällä hengataan aina vaaleanpunaisessa Lexingtonin kotiasussa. J kutsuu sitä possuasuksi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Toi keltainen on kieltämättä aika herkullinen väri kynsissä!

      Noni, loistavaa, etten ole ainoa mukavuudenhaluinen! :D

      Poista
  3. Ihanasti sopii yhteen neuleen ja kynsilakan värit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mustakin ne näytti kivalta yhdessä. :)

      Poista
  4. Onpas ihana kynsilakkasävy! Ostin jo oranssin, mutta pakko ehkä saada keltainenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan ihastunut tuohon sävyyn!

      Poista
  5. Ihanaa mintunvihreää! Kevät, kevät, kevät!! Juu mulla ainakin vaihtuu kotivaatteisiin, kun tulen kotiin. Ainakin jotkut mukavammat pöksyt on pakko saada jalkaan! Teen opiskelujuttuja nykyisin melkein pelkästään kotona niin saatan hipsiä joissakin ihme kollareissa melkein koko päivän! Huolestuttavaa (ko)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei laisinkaan kuules! :) Ei koulujuttuja voi tehdä epämukavissa vaatteissa!

      Poista
  6. ehdottomasti vaihdan aina heti kotiasuun kun tulen kotia, ei vaan osaa kotona olla hienommissa vaatteissa, korut päällä jne :D

    VastaaPoista
  7. Mie en mitenkään tykkää pitää pillifarkkuja sun muita kotona, mutta oon vaan niin laiska etten jaksa vaihtaa rentoilupöksyjä :D Tuukka on kyllä samanlainen kuin sie, se vaihtaa vaatteet heti kun menee kotiin haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D Mä en jaksais taas olla niissä epämukavissa ja kiristävissä vaatteissa. Pienempi paha on tällöin siis vaihtaa kotivaatteet. :P

      Poista
  8. kotona kieltämättä ei kovin pitkään viihdy missään kauheen kiristävissä kuteissa. kyllä se on jotkut pehmoiset kollarihousut ja perus toppi päällä useimmiten ja no laiskimpina sunnuntaipäivinä (lue: krapulapäivinä) pyjama ei lähde välttämättä ollenkaan pois päältä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellaiset päivät on parhaita, kun voi hyvällä omallatunnolla hengata koko päivän yökkärissä. :))

      Poista
  9. Toistan nyt edellisiä, mutta nam mikä kynsilakka! :)) Mikä merkki ja sävy se on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Rimmelin niitä tuoksulakkoja sävyssä Lemon Drop. :)

      Poista
  10. Superkiva paita ja aivan ihana kynsilakkasävy! Niin ja mä usein vaihdan housut lökähousuihin, mutta sama paita saattaa pysyä päällä iltaan asti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aivan rakastunut tuohon kynsilakkaan! :) Kiva kuulla, etten oo ainoa mukavuudenhaluinen. :D Välillä tuntuu nimittäin, että oon "vähän" liikaakin sellainen.... x)

      Poista