Kaksplus.fi

Karkauspäivästä.

1. maaliskuuta 2012

Hellurei!

Eilen oli aika mukava päivä. Heräsin aikaisin jo ennen yhdeksää. Hengailin aamun ja välttelin tenttiin lukemista. Sain vihdoin yhden aikaan itseäni niskasta kiinni ja tartuin tenttikirjaan.

Kolmen aikaan kävin näöntarkastuksessa. Viime kerrasta on aikaa kolmisen vuotta. Eilen vasta mulle selvisi, ettei mun silmälasit olekaan lukulasit vaan sellaiset, joita pitäisi koko ajan pitää päässä. :D Hyvä, että asia edes nyt selvisi.

Vasen silmä oli sama (+1.00), mutta oikeassa silmässä näkö oli huonontunut (ennen +1.00, nyt +1.25). Sain siis hyvän syyn hankkia uudet silmälasit (en mä näitä nykyisiä edes julkisesti haluaisi käyttää...). Kävin eilen jo koklailemassa Nissenillä, Instrussa ja Specsaversissa. Muutama hyvä kandidaattikin jo löytyi Specsaversista.

Käytiin illalla Samin kanssa Chico's:issa syömässä ja sen jälkeen leffassa. Tällä kertaa käytiin katsomassa suht  uusi, suomalainen Kulman pojat -elokuva. Voin lämpimästi suositella sitä! Naurettiin Samin kanssa useammassakin kohtaa ihan kunnolla. Leffan jälkeen edelleen hymyilytti ja oli tosi hyvä mieli. Sanoin Samille varmaan kymmenen kertaa, että: "Toi oli kyllä tosi hyvä! Vitsit, se oli hauska leffa!". :D

Oltiin joskus klo 22 kotona ja otettiin nopeat asukuvat rapussa. Yleensä mua ei noin aikaisin väsytä, mutta eilen nukahdin samantien yhdentoista aikaan sänkyyn.

Siinäpä mun päiväni kulku suurpiirteisesti. Tänään olis tarkoitus lukea huomiseen tenttiin ja ehkä illalla käydä tilaamassa ne uudet silmälasit. Mutta nyt se eilinen, yön pimeydessä otettu asukuva!

Photobucket

Neule / Only
Paita / 2nd hand
Housut / Monki
Kengät / Dr. Martens
Laukku / Marc by Marc Jacobs (Oon kasvanut kiinni tuohon. <3)
Tuplavyö / Pieces

Nyt välipalaa ja tenttikirjan kimppuun. Palaillaan! 

4 kommenttia :

  1. Mulla on ihan sama noitten rillien kanssa, että en tykkää yhtään käyttää niitä koko ajan, vaikka pitäiskin. Mulla tosin on miinusta niissä. Pitäis vissiin käydä silmälääkärissä vielä, kun pääsee yths:lle niin sais vaikka piilarit tai jotkut ihmismäiset rillukat:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä toivon, et alan nyt käyttää niitä enemmän, ku mulle tilattiin kahdet aika mageet rillit! ;)

      Kantsii varmaan YTHS:lla käydä vielä kun ehdit. Toivottavasti ei oo hirveesti jonoa siellä...

      Poista
    2. Oi vitsi! Tekis kyllä mieli munkin uusia rilleihin uus ilme!

      En mä usko, että täällä Raumalla on hirveesti jonoo, ku tää on tällänen tuppukylä :D Tai siis kaupunkihan tää on....

      Poista
    3. Kannattaa hyödyntää Specsaversin tarjousta! Mä sain kahdet rillit yksien hinnalla. ;)

      Ai, en mä tajunnu et Raumalla on oma YTHS. :D Stadissa on kai aika kauheet jonot...

      Poista