Kaksplus.fi

Yippie ki-yay, It's Almost Weekend!

9. helmikuuta 2012

Ihanaa huomenna on perjantai! Pitkästä aikaa on oikeasti sellainen olo, että olen ansainnut viikonlopun. Tällä viikolla olen nimittäin ollut yhden päivän koulussa ja neljä päivää sijaisena - täysi työviikko pitkästä aikaa! Huomenna vielä klo 5.45 herätys ja lauantaina saa nukkua pitkään (I-HA-NAA!).

Huomenna perheeni tulee meille illallisella. Ihanaa, että saan hemmotella heitä taas pitkästä aikaa hyvällä ruoalla! Muita viikonloppusuunnitelmia minulla ei kai ole... Tai no, pyysin J:tä kanssani kirpparikierrokselle lauantaina, mutta saa nähdä pitääkö herra kiinni suunnitelmistamme. :)

Näytänpäs muuten väsyneeltä tuossa kuvassa! Mä luulin, että päikkärit pikakaunistais, mut ei kyl ainakaan mun tapauksessani... No, onneksi oloni kuitenkin tuli pirteämmäksi vaikka nukuinkin aivan liian pitkät päiväunet.

Tänään puin päälleni yhden lemppariasuistani - tai ainakin melkein lempparin. Asun nimittäin kruunaisi (teko)nahkahousut. Neulepaidassa tykkään siitä, että se on niin nukkaantunut ja "kulahtaneen oloinen". Se tuo mielestäni mukavaa rouheutta asuun.

Photobucket

Neule / Gina Tricot
Pitkä paita (alla) / Only
Laukku / Marc by Marc Jacobs
Legginsit / Seppälä
Kengät / Dr. Martens

Koska runosuoneni ei oikein nyt syki, siirryn Supernaturalin pariin! Palaillaan taas!

Ai niin, melkein 50 lukijaa Bloggerin kautta täynnä - JEEJEE! :))

6 kommenttia :

  1. Mitä kautta Supernaturalista katsot? Mä haluaisin tilata sen kuudennen, mutta maksaa liikaa mun budjetille :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä katson kakkoskautta tällä hetkellä! Aloitin ihan alusta katsomaan, koska en oo seurannu sarjaa aikaisemmin. Toistaiseks oon kyl tykännyt sarjasta (vaikka välillä vähän pelottaakin! :D).

      Poista
  2. Heh! Eskarit imee mehut kyllä energisyydellään :) Eksä sanonukin, et oot ollut eskariopena? Voi, että ku itekin pääsis sijaisuuksia jo tekemään! Mää oon vaan luvannu itselleni, että en ota yhtään vastaan ennen ku gradu on valmis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, eskariopena olen taas ollut! Se eskarirytmi on niin vauhdikas, ku ei oo välkkiä tai muuta ja joutuu koko ajan olla niitä varten läsnä. :) Varmaan ihan järkevä tuo sun lupauksesi - eiköhän se gradu oo tärkeempi sun vaiheessa! Loppuelämän ehit tehä opehommia kuitenkin! :P

      Poista
    2. Totta se on kyl hiukan eri meno, kun koulussa, mutta toisaalta se antaa myös vapautta ja väljyyttä siihen aikatauluun ja tekemiseen jonkun verran :)

      Poista
    3. Se on kyllä ehdottomasti yks eskarin hyvistä puolista! :)

      Poista