Kaksplus.fi

Uutta rakkautta vaatekaapissani.

4. helmikuuta 2012

Hellurei! Viettelen iltaa juuri vanhempieni luona hyvän syötävän kera. Ihanan rento ilta ollut, vaikka teinkin muutaman kouluhomman tässä äiskän ja iskän sohvalla.

Odottelen muuten innolla ensi viikkoa! Mulla nimittäin on neljän päivän sijaisuus eskariopena, JEE! Muutenkin on tosi kiva, että olen koulujen alettua saanut opesijaisuuksia joka viikolle. Niistä nimittäin saa kivasti ylimääräistä rahaa ja paljon arvokasta kokemusta tulevaisuuttani ja opiskelujani ajatellen.

Tässäpä asua, jossa hengailen tälläkin hetkellä. Tykkään itse tosi kovasti asusta ja etenkin uudesta hameestani. Rakkautta. <3

Photobucket


Hame / Cubus
Neule / KappAhl
Sukkahousut / Lindex
Kengät / Dr. Martens
Laukku / Marc by Marc Jacobs
Kaulakoru / Indiska


Photobucket

Mun on jo pitkään tehnyt mieli testata, josko hameet sopisivat mulle. Jostain syystä mulla nimittäin oli käsitys, ettei ne imartele mun kroppaani. Ehkä tämä Cubuksen yksilö (alesta 7,90 eurolla) oli poikkeus - se nimittäin näyttää musta tosi kivalta. Siinä on hauska tuollainen "kuviointi" edessä ja takana, se on joustavaa materiaalia ja sen saa joko korkealle vyötäröllä tai alemmas midi-pituiseksi hamoseksi. Aika täydellinen siis! ;)

Nyt vois alkaa harkita kotiinlähtöä. Palaillaan taas! <3

6 kommenttia :

  1. Hame vaikuttaa oikein kivalta ja monikäyttöiseltä, tarvitsisin itsekin jotain samantyylistä. Ja tuo kaulakoru on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi hame on kyllä ihan superlöytö! Justiinsa on oikein monikäyttöinen vaatekappale! :)

      Poista
  2. Tosi kiva asu! Tykkään :) Mäki oon hiukkasen yrittänyt opetella käyttämään hameita viime aikoina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Polaliina! Voidaan olla toistemme tukihenkilöitä tässä hameisiin opettelussa. ;)

      Poista
  3. Voi tykkään tosta korusta todella paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin! Piristää muuten simppeliä asua kivasti! :)

      Poista