Kaksplus.fi

These Things I Carry with Me.

17. helmikuuta 2012


Photobucket

Tämä lempparilaukkuni tällä hetkellä säilöö sisälleen nämä alla olevat tavarat.

Photobucket
  1. Meikkipussi, jonka sisällön näet alla olevassa kuvassa. 
  2. Sateenvarjo, jos vaikka ärsyttävä räntäsade yllättää.
  3. Lompakko on jo aika vanha. Suunnitelmissa olis ostaa uusi - tai no, Sami vähän puhui, että voisin saada uuden synttärilahjaksi. 
  4. Matkakortti julkisilla kulkemista varten.
  5. Vesipullo on PAKKO olla aina mukana. Mä inhoan janon tunnetta. 
  6. Avaimet, joissa riippuu maailman hienoin ja nostalgisin muumi -pullonavaaja ja pikkusiskon väkertämä punos. Mun täytyy myöntää, että tuossa nipussa roikkuu ainakin kaksi avainta, joista mulla ei ole mitään muistikuvaa siitä, mitä ne avaavat. 
  7. Banaani -kukkarossa säilytän kuulokkeitani.
  8. Käsirasvaa on oltava aina mukana. Mä nimittäin tarvitsen käsirasvaa joka käsienpesun jälkeen.
  9. Välipalakeksi on aina mukana siltä varalta, että nälkä yllättää. 
  10. Nenäliinoja on myös pakko olla aina mukana. 
  11. Kalenteri kulkee matkassani lähes aina. 
Photobucket
  1. Mulla on aina mukanani pikku haavereiden varalta laastari. Lisäksi kannan mukanani minilääkekaappia, joka pitää sisällään allergialääkkeitä, laktaasipillereitä ja särkylääkkeitä.
  2. Huulirasvoja ei koskaan ole liikaa. Tällä hetkellä meikkipussissani kulkee neljä perushuulirasvaa.
  3. Käsidesipullo on hyvä olla mukana, että saa kädet puhtaammiksi esimerkiksi ennen ruokailua. T. Bakteerikammoinen.
  4. Lempparipuuteri on myös meikkipussini vakkarisisältöä.
  5. Varaponnari, jos vaikka hiukset lässähtää päivän aikana. :D
  6. Peili, of course.
  7. Kynsiviila
  8. Muutama huulituote lisää eli huultenrajauskynä, Lumenen huulilakka, kaksi Cliniquen huulikiiltoa ja uusimmat tulokkaat: kaksi kappaletta Lumenen sävytettyjä huulirasvoja.

6 kommenttia :

  1. Vesipullo on kyllä aina pakko olla mukana, mäkään en kestä yhtään sitä jos rupeaa janottamaan vaikka bussissa ja sit ei olekaan mitään mitä juoda. :D

    P.S. Sua odottelee haaste mun blogissa, käy kurkkaamassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta, Krista!

      Kiitos - mäpäs käyn kurkkimassa sen! :)

      Poista
  2. Kalenterisi herätti kiinnostuksen ; onko siinä itse liittämäsi kuva vai valmis? Kaunis :>

    Satu
    Indie by Heart

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan oikein arvasit! Ostin syksyllä Burden Study -kalenterin, jossa on kovan muovisen kannen alla muovitasku, johon voi itse vaihtaa haluamansa kuvan. Tuo mun kalenterin kannessa oleva kuva In Style -lehdestä joku mainoskuva. :)

      Poista
  3. Kiva että teit tämän! Laukkukin on kiva ja toi välipalakeksi jotenkin ihan huippusympaattinen yksityiskohta :) Pitäisi ottaa mallia, koska olen verensokerin laskiessa ihan kamala, mutta en pysty säästelemään keksejä... joten ei se laukussa kauan pysyisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sama vika... Mä muutun ihmissudeksi nälkäisenä. Täytyy varjella näitä mun läheisiä siltä paholaiselta! :P

      Poista