Kaksplus.fi

Something for You?

21. helmikuuta 2012

Mulla on ainakin viisi isoa Ikea-kassillista vaatteita, laukkuja ja kenkiä varastossa. Tänään mietin, että mitä niille oikein tekisin. Päätin laittaa muutaman vaatteen huuto.net:tiin myyntiin, mutta kyllästyin hommaan aika nopeasti. On nimittäin hirmu hankalaa saada hyvä myyntikuva vaatteista, jotka on ryppysiä. Enkä voi asialle edes mitään tehdä, koska en omista silitysrautaa. Onpa tylsää...


No, ehkä mä jatkan mun projektiani vielä hetken. Eli kurkkikaapastä tätä sivua, josko sieltä löytyisi teille jotakin kivaa. Vaatteet ovat pääasiassa kokoa M tai L. Mä lisäilen sinne vielä lisää vaatteita, joten tarkkailkaapas sivua! ;)

8 kommenttia :

  1. huutonet on niiiin raskas :) ja just kun haluaisi vaatteista hyvät ja edustavat kuvat kumminkin. täytyy käydä kurkkimassa...

    VastaaPoista
  2. I love this post, I follow your blog right now ;-D I would be very happy if you follow me too:)thanks

    VastaaPoista
  3. täytyy käydä kurkkaamassa, mitä olet myyntiin laittanut ;-) mutta uskon kyllä, että on todella hankalaa saada vaatteista edustavia kuvia ja niin, että ne vastaisivat sitä, mitä vaatteet ovat luonnossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin niin! :) Taidan jättää kirppikselle myyntiin nuo kaikki (ellei joku niitä huuda). Ostopäätös on kuitenkin helpompi tehdä livenä vaatetta hiplaten.

      Poista
  4. Voin ostaa sulta tuon bikerneuletakin! :) (ainakaan jossei sitä tuolta sivuilta mene) Oon ettiny tollasta pitkään... mulla ei oo huuto-nettiä mutta voin maksaa tilille ja noutaa helsingin keskustasta? :) mulle voi laittaa spostia maria.riivari (a) luukku.com !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitan sulle spostia, jos se ei huuto.netin kautta mee kaupaks! Se huuto sulkeutuu 28.2. En tiiä saako tuolta nimittäin poistettua noita myyntikohteita kesken huutoajan.

      Poista