Kaksplus.fi

Oioi!

24. helmikuuta 2012

Kävin perjantai-illan ratoksi Shopbop -sivustolla kurkkimassa Marc by Marc Jacobs -uutuuksia. Vitsit, mitä herkkuja siellä oli! Jos teitä kiinnostaa, mitkä kolme noista ihanuuksista voisin ottaa ilomielin itselleni, jatkakaapa lukemista! ;)

Tuota pinkkiä pääskylompakkoa hiplasin jo Lontoossa. Se on oikealta väriltään paljon kirkkaamman pinkin sävyinen kuin kuvassa. Vaikka siinä on kultaiset yksityiskohdat, ostaisin sen silti heti, jos se ei maksaisi melkein 200€... Tuntuu nimittäin hurjan paljolta maksaa lompakosta noin iso summa!

Tuo oikean alanurkan herkullisen värinen clutch on tosi söpö! Mä voisin ottaa tuollaisenkin kaappiini... ;) Se tulisi oikeasti tarpeeseen, sillä mulla ei ole yhtäkään clutchia. Voisin myös kuvitella, että tuon värinen clutch sopii asuun kuin asuun.

Vaikka tuo polka dot -reppu on tosi söpö, haluaisin kuitenkin mieluummin nuo aurinkolasit ja iPhone -kuoren. Eiks vaan, että nuo voidaan laskea yhdeksi, koska ne on niin pieniä kooltaan!? :P

Kuvat: Shopbop
Iskeekö nämä Marc by Marc Jacobsin ihanuudet teihin?

10 kommenttia :

  1. Voi ei mitä ihanuuksia... Todellakin iskee! :)

    VastaaPoista
  2. Tuo lompakko on kyllä todellinen ihanuus. <3 Kyllä nuo kaikki muutkin mulle tosin kelpaisi. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei muakaan haittais, jos joku tarjoutuis ostamaan mulle noi kaikki! Vapaaehtoisia, anyone?! :D

      Poista
  3. Kääk! Noi arskat on ihanat! Shopbop on kyllä hirmu vaarallinen. Yritän vähän vältellä sinne menoa etten paisuttaisi mun ostoslistaani ihan mahdottomiin mittoihin ennen jenkkeihin lähtöä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookin!? Ne on musta ihan täydellisen malliset.

      Varmaankin ihan järkevää tuo välttely! :D

      Poista
  4. Oon kuolannut tota reppua jo hyvän tovin, aivan ihana! Haluaisin sen tosin kokomustana, mutta sitä ei tainnut olla Shopbopilla lainkaan. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiennykään, että sitä on kokomustana. Se ois kyllä hillitympi vaihtoehto. Toi polka dots -kuvio on vaan ylisöpö! =)

      Poista
    2. Polka dotsit on ihania! ;) Oon kans kattonut tota pilkullista-reppua.

      Poista
    3. Se on ihan syötävän söpö!

      Poista