Kaksplus.fi

Comfortable.

6. helmikuuta 2012

Kukkuluuruu! Mitä kuuluu? :)

Mä olin tänään tosiaan eskariopena ja oli kiva päivä! Opeteltiin kellonaikoja ja ulkoiltiin. On ne pikkuiset niin söpöjä. <3

Huomaa taas, miten auringonvalo vaikuttaa ainakin mun virkeyteeni ja mielialaani - energiaa riittää vaikka mihin! Lisäksi koko ajan hymyilyttää ja on hyvä mieli. Sieltä se kevät pikkuhiljaa taitaa tulla, vaikkei uskoisi kaikelta tuolta lumelta.

Photobucket


Neule / Lindex
Pitkä paita/Mekko / H&M
Sukkahousut / Lindex
Kaulakoru / Global

Tällaisissa vaatteissa hengailin tänään. Päälleni päätyi (taas) jotakin mukavaa ja "kiristämätöntä", jotta kyykistely ja luistinten sitominen olisi mukavampaa. Alla vielä (kakkalaatuinen) kuva, jonka nappasin Photoboothilla tuosta mun kaulakorustani.

Photobucket

Nyt jatkan mun Supernatural -maratoniani ja alan pistellä haarukalla reikiä uuniperunoihin. Tänään meidän taloudessa nimittäin herkutellaan niillä! (Ainakin toivottavasti.)

8 kommenttia :