Kaksplus.fi

8 x minä

8. helmikuuta 2012

Polaliina haastoi minut pari viikkoa sitten kertomaan itsestäni kahdeksan paljastusta.
  •  Mulla on juuri meneillään projekti, jossa yritän suostutella veljeäni asukuviin tänne mun blogiini. J:llä on niin mahtava tyyli, että haluaisin hirmuisesti tehdä postauksen siitä! Toivottavasti projekti onnistuu - pitäkäähän peukkuja! ;) 
  •  Mä en yhtään tykkää talvesta. En välitä kylmästä tai lumesta, enkä myöskään pidä yhdestäkään talviurheilulajista. Talvi ei "anna" mulle yhtään mitään. Yök.
  •  Mä olen viimeisen kuuden päivän aikana saanut haavan sormeeni kolme kertaa; perjantaina paperihaava,  maanantaina leikkasin veitsellä ja tänään tuli kunnon vekki säilykepurkista. Miten mä onnistun?! S. antoi mulle jo ruoanlaittokiellon (KÄY! :D)
  •  Mulla on ikävä Miraa, ihanaa ystävääni! Nähdäänhän pian? <3
  •  Rakastan lapsia! Mä en voi olla hymyilemättä vauvoille ja pikkulapsille. <3
  • Mulla on tällä hetkellä tällainen olo: 
Photobucket

           Eli muistutan Yli aidan -elokuvan ylienergistä oravaa. Voin myöntää, että muistutan kyseistä              oravaa käytökseltäni useamman kerran viikossa. S., äiskä ja iskä alkaa silloin aina                            vihjailemaan, että mun kannattais mennä päikkäreille. 
  •  Se, että on niin kamalan vähän koulua, on saanut mut tavallistakin laiskemmaksi. Kouluhommat vaan kasaantuu niskaan, eikä stressistä huolimatta saa mitään aikaiseksi... Oivoi!
  •  Tykkään valkosipulista, mutta usein sitä syötyäni kaduttaa, koska suussa maistuu pahalta pitkään, kuten esim. tälläkin hetkellä....

En nyt erikseen haasta ketään, mutta toivoisin, että kirjoittaisitte kommenttiboksiin itsestänne paljastuksia. Olisi hauska lukea millaisia ihmisiä siellä ruudun toisella puolen on!


4 kommenttia :

  1. Mä inhoan ja pelkään oksentamista joten olen käsien desinfioinnissa ihan hysteerinen jos joudun mahatautisen kanssa tekemisiin!! En vaan halua sitä tautia, se on niin painajaista mulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sama täällä! En vieläkään aikuisena halua oksentaa yksin eli seuraa pitää aina olla. Ja kyllähän se itkukin vielä tulee ennen sitä. Oon niin kade mun siskolle, joka on jo pari vuotiaasta lähtien suhtautunut oksentamiseen "normaalina" asiana. Ehkä mäkin vielä joskus?

      Poista
  2. Joo Jessestä asukuvia tänne!!! :)

    VastaaPoista