Kaksplus.fi

Täydellinen ilta.

27. tammikuuta 2012

Oli pakko tulla kirjoittelemaan eilisestä illasta, koska oli niin kivaa! :) Meillä oli S:n kanssa siis herkku- ja leffailta. Valittelin aikaisemmin S:lle, että katsotaan aina toimintaelokuvia tai muita vauhdikkaita pätkiä. Vaikka tykkäänkin niistä, kaipaan vaihtelua välillä! No, päätettiin kuitenkin, että katsotaan taas yksi toimintapätkä. Tai niin mä ainakin luulin.

Ihana yllätys oli, kun S. tuli kaupasta ja kertoi ostaneensa mulle yllätyksen. Hän laittoi bluray-levyn laitteeseen ja mä jäin jännittelemään, että minkä leffan hän on ylläriksi ostanut. Voin kertoa, että ilahduin todella paljon, kun ruudulle räpsähti Water for Elephants -valikko! Mä olin nimittäin jo pitkään halunnut nähdä sen! Tällaiset arjen pienet yllätykset on ihania. Mä olin pelkkää hymyä koko illan. :')

Water for Elephants -leffaa voin lämpimästi suositella - se oli nimittäin todella hyvä! Lopussa kävi samanlainen ilmiö kuin katsoessani Forrest Gump:in ekaa kertaa... eli vollotin koko lopputekstien ajan. Elokuva siis teki todellakin vaikutuksen minuun. S. kertoi myös pitäneensä elokuvasta eli onnistunut leffailta oli kaikenkaikkiaan!

Jos et vielä ole katsonut Water for Elephants -elokuvaa, korjaa asia pian! Jo leffan nähneet - mitäs piditte?




4 kommenttia :

  1. Mäki tykkäsin tuosta leffasta! Rakastan yleensä muutenkin kaikkia tollasia hiukan vanhanaikaisiaromanttisia leffoja :) Ja siis ei pattisonissakaan mitään vikaa ole :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, Pattinsonissa ei TODELLAKAAN ole mitään vikaa! ;)

      Toi oli kyllä ihanasti lavastettu ja puvustettu. Tuli ihan sellainen olo, että katsoi jotain "oikeasti" vanhaa. <3

      Poista
  2. Meillä on myös tuo sama juttu! Katsotaan aina vain toimintaleffoja, koska poikaystävä ei muita suostu katsomaan :D Pitää vihjata tästä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt vähän joustoa sun poikaystävälle! :D Ihan eppaa, että katotte vaan sille mieleisiä leffoja!

      Poista