Kaksplus.fi

Pikaisesti sunnuntaista!

23. tammikuuta 2012

Tulin tekemään pikapäivityksen eilisestä. Eilen juhlittiin tosiaan S:n nuoremman pikkusiskon 18 -vuotissynttäreitä. Juhlat olivat kivat ja tarjolla oli kaikkea hyvää syötävää. Onnea vielä J:lle! <3

Päätin eilen, että haluan testata näitä Revlonin huulitusseja tositoimissa, joten punasin huuleni kirkkaanpunaisiksi. Silmämeikin tein Lontoosta ostamallani luomiväripaletilla, sillä nimittäin saa kivan luonnollisen silmämeikin tehtyä. Päähän letitin samanlaisen lettikruunun kuin lauantaina.

Photobucket

Photobucket
Vähän lurpsasilmät tuli, mut ei voi mitään! :D

Bleiseri / Monki
Pitkä paita / H&M
Tuplavyö / Pieces
Sukkahousut / Lindex
Saappaat / Tamaris
Laukku / Marc by Marc Jacobs

Palaillaan taas! :)

24 kommenttia :

  1. Oi kuinka kiva tuo kampaus, ja huulillakin ihana väri :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva asu, bleiseri ja ihanat saappaat kruunaa kokonaisuuden :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, Annika! =) Tykkäsin itekin asusta tosi paljon!

      Poista
    2. Hei, mun blogissa olisi sulle tunnustus, mikäli et ole tuollaista vielä tehnyt: http://operaatiojalokivimeri.blogspot.com/2012/01/one-lovely-blog-award.html
      :)

      Poista
    3. Kiitos Annika! Mun täytyy tarkistaa, koska ei nyt heti tuu ainakaan mieleen, et olisin tehnyt. :)

      Poista
  3. Tuo laukku on kyllä todellinen unelmalaukku! Oon täällä ihan vihreänä kateudesta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii! :) Unelmalaukku se tosiaan on.

      Poista
  4. pretty woman!!

    http://searchingforlbd.blogspot.com/2012/01/its-here-international-giveaway.html

    ^tsekkaa mun MAC meikkiarvonta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Heidi! Kävin osallistumassa. ;)

      Poista
  5. Hei miks mä en osaa tehä mitään tommosia kivoja kampauksia... Näyttää tosi kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on harjoittelun tulosta! :D Jos osaa tehä ranskiksen ni ei toi sit oo vaikee.

      Poista
  6. Kiva asu ja ihana kampaus!! Mä jotenki arastelen kirkkaampien huulipunien kanssa, mut tollasen tummemman asun kaa se näyttää tosi kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Mikaela! Mulla oli eka kukkakuvioinen bleiseri tossa asussa, mut totesin et se oli liikaa ton huulipunan. Munkin mielestä kirkkaaksi punatut huulet pääsee oikeuksiin yksinkertaisissa ja -värisissä asuissa.

      Poista
  7. Ekaa kertaa blogissasi ja tykkään! :) Pysyikö huulitussi huulilla koko illan? Olisi kivaa lukea sun kommentteja niistä tusseista, vaikuttavat nimittäin hyvältä vaihtoehdolta normihuulipunalle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, Mari! Mä oon suunnitellut tekeväni postauksen siitä pysyvyydestä ens kerralla, kun käytän huulitussia. :)

      Poista
  8. Mäpäs jään sitten kuulolle ja käyn kurkkimassa sun mielipiteet tästä myöhemmin! :)

    VastaaPoista