Kaksplus.fi

One Lovely Blog Award

27. tammikuuta 2012

Sain Annikalta tunnustuksen jo päiviä sitten, mutta vasta nyt ehdin postata sen. Ups... Kiitos vielä, Annika!


Säännöt:
1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin. 
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi. 
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.

  1.  Mun on aina ulos lähtiessäni pakko tarkistaa monta kertoo, että menikö se ulko-ovi kunnolla kiinni vai ei. 
  2. Mä olen ihan järkyttävän hajuherkkä eli toisin sanoen mulla on LIIAN  HYVÄ hajuaisti. Saatan saada oksetusolon tosi helposti pahoista hajuista, esim. tupakansavusta, johon tosin olen alkanut jo tottua tai kuivuneesta maidosta. Toisaalta taas rakastan kaikkia ihania tuoksuja, kuten kukkien, mansikoiden ja eri kosmetiikkatuotteiden tuoksuja.
  3. Haluaisin parantaa pianonsoittotaitojani. Haaveenani on tulevaa ammattiani varten oppia vapaan säestyksen taitoja, jotta voin säestää luokkaani. 
  4. Haluaisin sisustaa meidän kotia uusiksi. Suunnitelmissa olisi ostaa uusi sohva, uusia verhoja ja sohvatyynyjä ja uusia olkkarin säilytyssysteemejä. Tällaiset uudistusprojektit koettelee aina hermoja ja vie aikaa, koska S:lla ja mulla on niin erilainen maku. On vaikeaa löytää molempia miellyttäviä asioita! 
  5. Meidän kahden hengen taloudessa syödään todella usein take awayta, koska kumpikaan meistä ei suuremmin tykkää kokkailla. Karkeasti arvioiden voisin sanoa, että vähintään kolme ateriaa viikossa on take awayta. 
  6. Mun suurin pukeutumisinspiraationi on mun veljeni. Hänellä on niin mahtava pukeutumistyyli, joka yhdistelee designer-vaatteita ja "katumuotia". 
  7. Mä voin olla välillä tosi hankala avovaimo... Mä olen nimittäin tosi kiukkunen, jos mua väsyttää tai mulla on vähänkin nälkä. Onneks S:lla on ainakin toistaiseks ollu hyvät hermot, jotka kestää mun äksyilyni. 
Noniin, se minusta! En millään keksi 15 bloggaajaa, joille tämän lahjoittaisin... Mutta ainakin näille mahtaville mimmeille haluan sen antaa: 

4 kommenttia :

  1. Hah, mä just haastoin sut mun blogissa vähän samanlaiseen paljastusjuttuun ennen, ku huomasin tän :) Mutta tee jos keksit vielä lisää paljastettavaa itsestäs :) http://withsweetrhythm.blogspot.com/2012/01/haaste-8-paljastusta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Enköhän mä kekkaa lisää paljastettavaa!

      Poista
  2. Oi kiitti! Mie liitän tämän viimeiseen kysymyspostaukseen :)

    VastaaPoista