Kaksplus.fi

My Look Today

28. joulukuuta 2011

Tänään on ollut aika tylsä päivä... Nukuin taas pitkään, hengailin, tein pari postausta melkein valmiiksi, kävin ruokakaupassa ja odottelin poikaystävää töistä kotiin. Huomenna aion kyllä saada aikaiseksi jotain muuta kuin kotona hengailua ja kaupassakäyntiä! Tylsää huomata illalla, ettei ole oikein mitään saanut päivän aikana aikaiseksi.


Photobucket

Takki / Vila
Pipo / Vila
Laukku / Tiger of Sweden
Maiharit / Ellos
Tuubihuivi / Lindex

Photobucket

Huomaatteko jotain uutta päälläni? Voin antaa pari vinkkiä; se on suloinen, pilkukas ja siinä on röyhelöitä! Hyvin arvattu - uusi paita tietenkin! Kokeilin paitaa pari kuukautta sitten normaalihintaisena. Äitini bongasi sen eilen Stockmannin alesta ja osti sen minulle. Se oli jäänyt selvästi kaihertamaan meidän molempien mieliä! ;)

Photobucket


Photobucket

Paita / Esprit
Farkut / Tiger of Sweden

Photobucket

Pitäkää peukkuja pystyssä, että jaksan huomenna raahautua urheilemaan ja saan jotain muutakin hyödyllistä aikaiseksi! ;) Palaillaan taas!

14 kommenttia :

  1. ihana paita! ja kiva blogi muutenkin:)
    käy kattoo mun blogi myös:)

    http://janitainka.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Toi Vilan takki on kyllä tosi hauska! :)

    VastaaPoista
  3. Minä taidan tehdä kummalliset ja skipata alet! Vielä sen verran polttelee omaatuntoa noi Jenkkilän outlet-ostokset ja nyt olen vakuuttunut, että olen shoppaillut kylliksi .. ainakin toistaiseksi ;)

    VastaaPoista
  4. janita: Kiitos paljon! Täytyy käyttää kurkkaamassa!

    Polaliina: Kiitos, niin mustakin! :)

    Laapa: Haha! Kuulostaa ehkä ihan järkevältäkin! Mä säästelen kanssa Lontooseen shoppailuhimoja. En itse käyny kaupassa pyörähtämässä ollenkaan vaan äiti osti sen ilman minua.

    VastaaPoista
  5. yksinkertainen, mutta silti ylikiva asukokonaisuus!! :)

    VastaaPoista
  6. Kiva tuo uusi paitasi, tykkään kun röyhelö on toispuoleinen. :) Mulla meni eilinen kans ihan plörinäks, en ees riisunut kertaakaan yöpukuani päältäni... Ja nyt heräsin vasta äsken. :D Pakko kans nyt äkkiä keksiä jotain tekemistä.

    VastaaPoista
  7. Joo, toispuoleisuus on tuossa paidassa kiva! Joo.. mä kans painelen torkkuu muutaman tunnin ennenku kello 12 jaksan nousta sängystä. Huhheijaa, tätä laiskuutta! Melkein alkaa jo kaipaamaan koulua, et sais vähän rytmiä tähän elämään. ;)

    VastaaPoista
  8. oot ihan älyttömän kaunis (: ja ihana paita.

    VastaaPoista
  9. very beautiful dear this post,like it!
    Follow you like pleasure!
    Pass to me,i have a New post on my page!
    I'll be waiting your opinion.. and you follow me??
    i hope yes!
    Now i'm your new follower.

    Have a good day
    Valentina

    VastaaPoista
  10. Kiva asu, ja tuo takki on aivan täydellinen! :)

    VastaaPoista