Kaksplus.fi

My Christmas Wish List

4. joulukuuta 2011

Kokosin allaolevaan kollaasiin joululahjatoiveitani. En tosin ole toivonut näitä asioita keneltäkään, mutta kaikki ovat kuitenkin sellaisia, jotka tulisivat tarpeeseen. (No joo, ei ehkä noi suklaakonvehdit! :D)

Ajattelin tulevalla Lontoon matkalla käydä sovittelemassa jalkaani noita Dr. Martensin maihareita. Ne olisivat melko täydelliset talvikengät! Toivottavasti saan ostettua ne sieltä joululahjakseni. ;)

Mitä te toivotte joululahjaksi - jotakin, mitä tarvitsette vai jotakin spessua, jota ette itse esimerkiksi raaski ostaa? :)

2 kommenttia :

  1. noi maiharit on parhaat talvikengät! sairaan mukavat jalassa ja tosi lämpimät, tällä hetkellä lontoon säihin jopa liian lämpimät :-D ei voi kun suositella!

    VastaaPoista
  2. Sun blogistas mä bongasinkin tän idean! Mä oon kuluttanu puhki kohta mun vanhat kevät/syksy maiharit ja tajusin et, talvimaiharit olis loistava idea! Jos noi sopii mun jalkaa, vois sijottaa kevät/syksy maihareihinkin! ;)

    VastaaPoista