Kaksplus.fi

Joulukalenteriyllätyksiä

5. joulukuuta 2011

Meillä on ollut poikaystävän kanssa tapana ostaa toisillemme joulukalenterit. Viime jouluna sain äidiltäni tämän (muistaakseni) Laura Ashleyn itsetäytettävän joulukalenterin, jonka täytin poikaystävälleni mieluisilla herkuilla. Tänä vuonna oli poikaystäväni vuoro täyttää se minua varten. Itse ostin arpajoulukalenterin S.:lle.


Koska sovimme poikaystäväni kanssa ettemme osta toisillemme tänä vuona joululahjoja, keksi ovela S. tietenkin porsaanreiän. Kolmantena päivänä luukusta nimittäin löytyi Thomas Sabon käsikoruketju. Voin kertoa, että olin melko yllättynyt! Seuraavana päivänä luukusta löytyi ihanan Leonidaksen suklaakonvehdin lisäksi ketjuun kiinnitettävä riipus - Eiffel -torni, jossa roikkuu pieni sydän oikealla timantilla. Olin entistä yllättyneempi!

Täytyy mainita, että vaikka olin erittäin iloinen ja kiitollinen lahjastani, pidin S.:lle pienen puheen epäreiluudesta ja porsaanreikien hyväksikäyttämisestä. Hyi mua! :D

Nyt juhlamekko päälle ja itsenäisyyspäivän aaton pikkujoulujuhlia kohti! Palaillaan taas! :)

5 kommenttia :

  1. Ohhoh, aika hyvä joulukalenteriylläri :) Sabon charmit on kyllä ihania.

    VastaaPoista
  2. Miffa: Oli joo ihana yllätys! =) Ne on tosi kivoja ja niitä on vaikka minkälaisia - jokaiselle löytyy varmasti mieluisia.

    Maiju: :))

    VastaaPoista
  3. No voi vittu, mie vielä erikseen pyysin poikaystävää ostaan mulle joulukalenterin eikä se muistanu ja nyt oon kateellinen ku sun muru osaa ostaa Thomas Sabon käsikorun luukkuun!! Prkl :D No ei mutta ihana koru! Muista pistää postaukseen jos on tullu muitaki noin ihania ylläreitä luukuista.

    VastaaPoista
  4. :D Voi että! Ens jouluna vaadit sit kaks kalenterii! :D S. on kyllä ihana yllättäjä! Sillä on taito keksiä lahjoja vaikka kenelle. Onneks, koska mä olen superhuono siinä. :P

    VastaaPoista