Kaksplus.fi

Future Shoppings from London?

22. joulukuuta 2011

Nyt kun Lontoon matkaamme on aikaa enää reilu viikko, ajattelin postata shoppauslistani. Tässä kollaasissa olevat asiat ovat sellaisia, jotka varmasti lähtevät matkaani, mikäli satun törmäämään niihin.

Photobucket


Muita asioita minulla ei olekaan Lontoon shoppauslistallani! Aion kulkea avoimin mielin kaupungin katuja ja jos eteeni tulee jotain, johon ihastun, saatanpa napata sen matkaani. Tulen varmasti kiertämään kaikki ketjuliikkeet, joita Suomessa ei ole ja toivottavasti löydän kivoja pikkuputiikkejakin. Avoimin mielin Lontoosees siis! ;)

8 kommenttia :

  1. Oi voi, miekin haluan shoppaileen Lontooseen :( Happy for you!

    VastaaPoista
  2. Hihii, kiitos. Mä olen ihan innoissani!

    VastaaPoista
  3. Oi oot menossa Lontooseen! Se on ihan lempparein shoppauskaupunkini :) Noi Wonderbrat löytyy multakin ja ne on kyllä tosi hyvät ja tukevat. Suosittelen!

    VastaaPoista
  4. Joo, ensimmäistä kertaa oon sinne menossa! Odotukset on korkealla. ;) Joo, niinhän niitä saa. Netistä löysin edullisimmillaan noin 60€:n hinnalla, mutta Pariisista ostin ihonväriset 40€:lla. Toivoisin, että Lontoosta löytyy yhtä hyvällä hinnalla samanlaiset mustina! :)

    VastaaPoista
  5. Mä oon ihan Nellyltä tilannnut. Kerran kävi jopa niin hyvä tsägä, että sain sieltä alesta 25 eurolla wonderbrat. Mutta ne siis ei olleet tuollaiset olkaimettomat. Mutta kovassa käytössä ne on silti:)

    En usko, että petyt Lontooseen! Sinne vaan Oxford Streettiä koluamaan :)

    VastaaPoista
  6. Nellyllä ne tais tosiaan olla paljon kalliimmat kuin Pariisissa. Toivotaan, että Lontoossakin lykästää! :)

    En mäkään usko pettyväni. Niin paljon kehuja olen Lontoosta kuullut!

    VastaaPoista
  7. osaako kukaan sanoo mistä liikkeestä niitä vois lontoosta löytää? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos puhut Wonderbran tuotteista, niin ainakin House of Fraser:ista Oxford Streetiltä löytyy niitä.

      Poista